Datum:

26.09.2016. 22:29

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Kao i do sada, mesto na ovim stranicama dobiće i modeli koje ne možete da vidite na ulicama, iako bismo svi to želeli. Automobil koji je na svoj čudan način obeležio septembar je „folksvagen bitl LSR“ (Land Speed Record), odnosno najbrža „buba“ u istoriji kultnog modela.

Rezultat postignut na isušenom slanom jezeru Bonevil u američkoj državi Juta je neverovatan za automobil čija je prva verzija iz 1938. godine imala samo 25 konjskih snaga i postizala je maksimalnih 100 kilometara na sad. Danas, gotovo osam decenija kasnije, „buba LSR“ je na tradicionalnom okupljanju „World of Speed“ postigla 328,195 kilometara na sat (205,122 milja na sat). Specijalno tjunirana „buba“ koristi 2,0-litarski četvorocilindrični TSI motor sa 550 konja i 570 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

Pored snažnijeg turbo punjača, benzinski motor je dobio i ojačane radilice, klipove, klipnjače i glavu, a velikoj snazi su prilagođeni i usisni i izduvni sistemi. Takođe, ojačana je i karoserija, dok je „buba LSR“ snižena za 40 milimetara u odnosu na klasičan model. Da se automobil ne bi „klizao“ po slanom jezeru ugrađene su i specijalni „Goodyear“ pneumatici, kao i diferencijal za ograničenim proklizavanjem.

„Buba LSR“ je opremljena i pogonom na svim točkovima, a iz mirovanja do 100 kilometara na sat ubrzava za 2,1 sekundu, brže od „Lamborginijevih“ i „Ferarijevih“ modela. Na žalost, ova „džepna raketa“ je napravljena za rušenje brzinskih rekorda tako da ćete moći da je vidite samo za 12 meseci, na istom mestu gde će pokušati da „juri“ brže od 330 kilometara na sat. Sa razvojom tehnologije, nema razloga da sumnjamo u „bubu“, zar ne?

volkswagen_beetle_lsr_6476

volkswagen_beetle_lsr_6477

volkswagen_beetle_lsr_6479

volkswagen_beetle_lsr_6481

volkswagen_beetle_lsr_6484

Izvor: Moj auto

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)