Datum:

09.07.2017. 20:53

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Kada pomislite na tipičnog vlasnika Rolls-Royce vozila, šta vam prvo padne na pamet? Ako mislite da je to stariji gospodin koji je živeo dug i bogat život, grešite.

CEO Rolls-Roycea Torsten Miler-Otvos otkrio je da je prosečna starost vlasnika ovih automobila 45 godina. To je pad za 11 godina u odnosu na period od pre sedam godina.

Poređenja radi, BMW-ov prosečan kupac ima 50 godina, a Mercedesov 51. Bentleyjev 56.2 prema podacima iz 2014, ali taj broj je u proteklih nekoliko godina sasvim sigurno smanjen.

Uticaj mlađih na prosek godina Rolls-Roycevih kupaca odlična je vest za ovaj brend, pošto oni pokazuju potencijal da postanu verni korisnici u periodu koji se meri decenijama. Mlađi kupci takođe pomažu u poboljšanju imidža brenda, pošto niko ne želi da bude viđen kao proizvođač automobila „za matorce”.

Smanjenje godina prosečnog kupca RR-a jednim delom se desilo i zahvaljujući milionerima koji su to sami postali. Kako kaže Miler-Otvos: „To više nije nasleđen novac. Većina onih koji su sami zaradili čine to kao mladi ljudi koji sami stiču bogatstvo, bilo da su to nekretnine, inžinjerstvo, IT, industrija zabave, štagod.”

Kako bi privukao mlađe kupce, Rolls-Royce je predstavio Wraith, kao i Black Badge performansne varijante.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)