Datum:

11.06.2018. 21:04

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Svima je jasno koliko je kinesko tržište automobila postalo dominantno i koliko diktira savremene trendove ove industrije.

Skoro svi proizvođači automobila prilikom pravljenja novih modela se fokusiraju skoro isključivo na Kinu, čak i giganti poput Volkswagena, Toyote, Mercedesa, BMW.

Nažalost, na to nisu imuni ni premijum brendovi koji su bili prepoznatljivi po tome što se više fokusiraju na kvalitet, nego na kvantitet.

Jedan od njih je i britanski Aston Martin, jedan od lidera među luksuznim sportskim automobilima. Međutim, zbog Kine, a u kojoj su najtraženiji SUV i krosover modeli, i Aston Martin je odlučio da se odrekne tradicije.

Tako je nastao prvi SUV u Gejdonu, što je potvrdio i direktor kompanije Endi Palmer.

“Kina je bitna za našu budućnost jer ovde cvetamo”, rekao je Palmer tokom Sajma automobila u Pekingu.

Kina je toliko bitna njegovoj kompaniji da je Aston Martin ušao u partnerstvo sa Koledžom za dizajn i inovacije univerziteta Tongđi u Šangaju.

Prodaja Aston Martinovih modela u Kini je tokom 2017. “skočila” čak 89% u odnosu na prethodnu, nalazi se rame uz rame sa Ferrarijem.

A nakon što je Bentley Bentayga SUV zabeležio veliki uspeh u Kini, i Aston Martin je prelomio i odlučio da svoj koncept iz 2015. DBX pusti u serijsku proizvodnju pod imenom Verakai.

Verakai će se na tržištu Kine naći krajem 2019, a očekuje se da od 4.000 jedinica koliko ih Aston Martin planira da proda u svetu, 3.000 završi upravo u ovoj zemlji.

Do izlaska Verakaija, Aston Martin će u Kini imati 20 salona za prodaju vozila.

Kina je trenutno najveće tržište luksuznih automobila, obuhvata čak trećinu svetske prodaje, a do 2025. se očekuje da ima čak 44% udela.

Izvor: B92

0 komentara
Ostavi komentar
Ime (*)

E-mail (*)

Komentar

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)