
Evropska prodaja „Krajslerove“ robne marke „džip“ lane je bila veća za 61,8 odsto nego 2010. godine, bez obzira na ukupan pad isporuka vozila u regionu od 1,4 procenata, objavilo je Udruženje evropskih proizvođača automobila (ACEA).
Prodaja američkog „džipa“ skočila je minule godine i u SAD za 44 odsto, a na globalnom tržištu 41 procenat. Prodaja je porasla posle integracije „Krajslera“ u italijansku grupaciju „Fijat“. Podaci o evropskoj prodaji novog brenda, među kojima je i model snažijeg automobila „grand čiroki“, obuhvataju 27 članica Evropske unije i zemlje evropske zone slobodne trgovine.
Povećanje prodaje „džipa“ u Evropi najbolji je znak da je učinjen dobar posao kada je italijanski „Fijat“ preuzeo posrnulu kompaniju „Krajsler“, koja se nalazila na ivici bankrote u periodu krize pre tri godine, ocenjuju analitičari.
Predsednik i izvršni direktor robne marke „džip“ Majk Mejnli smatra da je uspehu „džipa“, pored saradnje sa „Fijatom“, najviše doprinelo jačanje mreže dilera, kao i ponuda novih „džip“ modela na evropskom tržištu. Kompanija je uspela da obezbedi štedljive i istovremeno snažne automobile. Pun pogodak bila je ugradnja „Fijatovog“ energetski efikasnog i ekološki prilagođenog motora zepremine 3 litra CRD i „multidžet“ tehnologije, kojim je opremljen model „grand čiroki“, rekao je Mejnli.
Izvor: Novosti
Preporuči ovu stranicu prijateljima: