Datum:

28.01.2012. 17:26

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 9608 pregleda

Evropska prodaja „Krajslerove“ robne marke „džip“ lane je bila veća za 61,8 odsto nego 2010. godine, bez obzira na ukupan pad isporuka vozila u regionu od 1,4 procenata, objavilo je Udruženje evropskih proizvođača automobila (ACEA).

Prodaja američkog „džipa“ skočila je minule godine i u SAD za 44 odsto, a na globalnom tržištu 41 procenat. Prodaja je porasla posle integracije „Krajslera“ u italijansku grupaciju „Fijat“. Podaci o evropskoj prodaji novog brenda, među kojima je i model snažijeg automobila „grand čiroki“, obuhvataju 27 članica Evropske unije i zemlje evropske zone slobodne trgovine.

U Italiji, prodaja „džipa“ porasla je čak 117,6 procenata prošle godine, u odnosu na 2010. godinu, dok je registracija u Francuskoj povećana 71,7 odsto, u Nemačkoj 124 odsto i 21,2 odsto u Španiji. U decembru je prodaja povećana 47,8 odsto u Evropi u odnosu na isti mesec prethodne godine, dok je pad prodaje čitave auto-industrije bio 5,8 procenata.

Povećanje prodaje „džipa“ u Evropi najbolji je znak da je učinjen dobar posao kada je italijanski „Fijat“ preuzeo posrnulu kompaniju „Krajsler“, koja se nalazila na ivici bankrote u periodu krize pre tri godine, ocenjuju analitičari.

Predsednik i izvršni direktor robne marke „džip“ Majk Mejnli smatra da je uspehu „džipa“, pored saradnje sa „Fijatom“, najviše doprinelo jačanje mreže dilera, kao i ponuda novih „džip“ modela na evropskom tržištu. Kompanija je uspela da obezbedi štedljive i istovremeno snažne automobile. Pun pogodak bila je ugradnja „Fijatovog“ energetski efikasnog i ekološki prilagođenog motora zepremine 3 litra CRD i „multidžet“ tehnologije, kojim je opremljen model „grand čiroki“, rekao je Mejnli.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)