Datum:

09.12.2016. 13:32

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

I dok Škoda još uvek razmatra mogućnost dolaska na tržište Sjedinjenih Američkih Država, njena roditeljska kompanija – nemački gigant Volkswagen – smatra da bi to bio samoubilački čin.

Jedan član direktorskog borda VW-a je rekao da je takva ideja sumanuta i da nema nikakvog smisla. “Mi smo možda ludi, ali nismo glupi. Ulazak na ovo ogromno tržište sa nepoznatim brendom, rangom modela orijentisanim ka Evropi i nepostojeća mreža dilera su čisto samoubistvo. Osim toga, poslednja stvar koja Volkswagenu u Americi treba je in-house ljudožderstvo,” rekao je ovaj član.

Bez odobrenja Volkswagena Škoda nema nikakve šanse da preplovi Atlantski okean, pa će umesto toga ostati primarno orijentisana na evropsko tržište.

Najvažniji novi model ovog češkog brenda trenutno je Kodiaq SUV, njihov prvi automobil ove vrste na tom tržištu, sa važnom misijom privlačenja kupaca orijentisanih na SUV-ove. Iako isporuke još uvek nisu počele, poznato je da će kupe varijanta iduće godine debitovati na Salonu automobila u Šangaju.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)