Datum:

13.10.2014. 22:29

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 3947 pregleda

Vrednost Hyundai Motors Company brenda nastavlja da raste, postigavši nove maksimalne vrednosti i ovaj brend je sada četrdeseti najvredniji brend globalno prema izveštaju koji je objavio Interbrand. Reč je o petanestom godišnjem izveštaju 100 najvrednijih brendova.

Ove godine je vrednost Hyundai brenda procenjena na nešto manje od 8 milijardi evra što je za 16% više nego prethodne godine. Od 2005. godine Hyundai je konstantno unapređivao svoju poziciju na Interbrnadovoj listi i sada je na sedmom mestu među proizvođačima vozila kojih u Top 100 ima 14. Hyundai tako spada u jedan od najbrže rastućih automobilskih brendova kako po pitanju proizvodnje i prodaje tako i vrednosti brenda.

Izvor: Moto

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)