Datum:

26.08.2013. 22:30

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 7035 pregleda

Ukoliko spadate među ljubitelje neparnog broja cilindara, sledi razočarenje.

Volvov motor T5 petocilindraš prepustiće uskoro mesto novom dvolitarskom četvorocilindrašu zasnovanom na filozofiji Drive-E.

Iza šmekerskog imena stoje tehnologije koje bi Volvovim motorima trebale osigurati više performanse uz nižu potrošnju i emisiju CO2. U slučaju novog benzinca to znači prednabijanja pomoću kompresora i turbine, čime se dobijaju sve prednosti jednog i drugog sistema uz nešto višu cenu izrade kao jedinu manu.

Šveđani će ponuditi tržištu dve izvedbe ovog benzinskog motora – T5 i T6. Slabiji se koristi isključivo turbinom te razvija 245 KS, a snažniji pomoću turbine i kompresora istiskuje 306 KS! Volvo će ih povezati s novim osmostepenim automatikom, a tu je i novi šesterostepeni ručni menjač s prenosnim proporcijama podređenijim ekonomičnoj vožnji.

Volvo će takođe obnoviti paletu dizelaša nizom novih turbopunjenih četvorocilindraša koji će razvijati od 120 do 230 KS i inovativnom tehnologijom i-Art. Reč je o sistemu koji koristi senzor pritiska na svakom injektoru goriva. Na taj način moguće je postići da se idealna količina goriva ubrizga u svaki cilindar tokom svakog ciklusa.

Novi motori pod poklopcima Volvovih modela naći će se već od jeseni.
Izvor: Tportal

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)