Datum:

25.11.2015. 22:22

Autor:

Ina

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 6344 pregleda

Početak božićne sezone u zapadnim zemljama Volvo je iskoristio za lansiranje novog načina isporuke robe kupljene putem Interneta. Umesto na kućnu adresu, paketi se isporučuju u vozilo kupca dok je vlasnik odsutan.

Sve više ljudi u svetu svakodnevno koristi usluge onlajn kupovine. Volvo je smislio način kako da roba koju ste kupili preko interneta bude isporučena direktno u vaš automobil – čak i ako vi niste u njemu.

Sistem je razvijen u saradnji sa kompanijama PostNord, Lekmer.com i Mat.se. Zasnovan je na Volvo On Call i Sensus Connect tehnologijama tog proizvođača, a funkcioniše uz pomoć takozvanog “digitalnog ključa”.

Digitalni ključ omogućava dostavljaču jednokratni pristup vašem automobilu. To znači da kurir ima elektronsko ovlašćenje da daljinskim putem, pomoću smartfon ili tablet uređaja, otključa vaše vozilo, utovari u njega ono što ste kupili preko interneta i ponovo ga zaključa.

Pristup automobilu odobrava se automatski, onog trenutka kada naručite robu i prihvatite opciju koja podrazumeva ovakav način isporuke.
Informacija o tome kada će roba biti dostavljena i potvrda o završenoj isporuci stiže vam u vidu sms poruke ili e-maila.

Pogledajte kako funkcioniše sistem dostave koji je osmislio Volvo:

Pre nego što je krenuo u razvoj ovog sistema, Volvo je sproveo anketu među odabranim ispitanicima, koja je pokazala da bi se njih 92 odsto radije odlučilo za ovakvu uslugu dostave nego za isporuku na kućnu adresu.

Ipak, da bi ovakav način dostave zaživeo, neophodno je ubediti vlasnika automobila da je sistem siguran i da će svaki neovlašćen pristup njegovom vozilu biti onemogućen.

Izvor: B92

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)