Datum:

03.11.2011. 10:02

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 4125 pregleda

Volvo je u septembru ostvario istorijski rezultat od gotovo 42 000 prodatih automobila, zbog čega je švedski proizvođač postao najbrže rastuća premijum auto-marka.

Prodaja Volvo automobila u trećem kvartalu 2011. povećana je u odnosu na isti period 2010. za 27,7 odsto i porasla je na 103 119 jedinica. Za to vreme, isporučeno je 22 396 automobila više.

Značajan rast prodaje ostvaren je na svim područjima, a najveći je u Kini, gde je iznosio 67,8 odsto više u odnosu na 2010. Rast u Severnoj Americi je 19,9 odsto, u nordijskoj oblasti 23,6 odsto, a u celoj Evropi 20 odsto. Na svim tržištima povećan je i tržišni udeo, u odnosu na onaj iz 2010.

U prvih devet meseci 2011. godine Volvo je prodao 333 865 vozila, što predstavlja poboljšanje od 22,5 odsto u odnosu na 2010. godinu. Na ovakav rezultat nejviše je uticala potražnja za modelima S60, V60 i XC60.

Nastavlja se i dobra prodaja ekoloških DRIVe vozila, o čemu svedoči podatak da 29,4 odsto ukupnog plasmana u Evropi u trećem kvratalu čine upravo štedljive DRIVe verzije.

Odlično se „drži“ i SUV model XC90, čija je prodaja u odnosu na treći kvartal 2010. godine porasla za 10 odsto. XC familije sada čine 35 odsto ukupnog plasmana vozila.

Izvor: B92

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)