Datum:

22.08.2019. 15:37

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Volkswagen je pošao u susret trendu elektrifikacije, i to velikim koracima: lansiranjem svog ID podbrenda. Kako bi se što više udaljila od čuvenog Dizelgejta, ova kompanija odlučila je da promeni svoj logo.

Novi logo će biti predstavljen u septembru, na Salonu automobila u Frankfurtu, a simbolisaće novi dizajn ovog brenda, uz slogan „Novi Volkswagen”. Logo će biti „hrabriji i živopisniji”, sa 2D dizajnom, a najverovatnije će zadržati kombinaciju slova V i W.

Lansiranje novog logoa deo je strategije za buduća vozila i za unapređenje imidža posle Dizelgejta koja se zove „Transform 2025+”. Najpre će se pojaviti na lokacijama predstavništava ovog brenda u Evropi, a potom i u Kini. Početkom naredne godine stiže i u Severnu i Južnu Ameriku, kao i na druga globalna tržišta. Implementiraće se u ukupno 171 zemlju, u više od 10.000 fabrika, gde će zameniti 70.000 starih logoa.

0 komentara
Ostavi komentar
Ime (*)

E-mail (*)

Komentar

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)