Datum:

05.08.2018. 15:07

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

U vreme kada je Mercedes A-Klase bio samo čudnjikav minivan, a ne zver sa 376 konjskih snaga, Volkswagen je bio prvi na samom vrhu lanca ishrane u segmentu hot hečeva, sa svojim R verzijama Golf modela.

Peta generacija ovog kompaktnog automobila ima 3.2-litarski VR6 motor, sa 246 KS i 320 Nm obrtnog momenta. R32 je imao kratak životni vek, od 2005. do 2008.

Sa permanentnim pogonom na sva četiri točka i šestostepenim ručnim, odnosno opcionim menjačem sa dvostrukim kvačilom, Mk5 Golf R32 bio je ispred svog vremena. Trebalo mu je 6,5 sekundi da ubrza do 100 km/h iz mirovanja sa manuelnim i 6,2 sekunde sa ručnim menjačem, dok mu je maksimalna brzina bila ograničena na 250 km/h.

Od tada, Volkswagen je napravio Mk6 i Mk7 verzije, a Mk8 stiže sledeće godine. Zašto se onda priča o Mk5? Pa, zato što je ovo primerak koji ima 789 KS, zahvaljujući svom VR6 motoru.

Ovaj supermoćni hečbek snažniji je od mnogih modernih superautomobila, a maksimalno ubrzava do 259 km/h. Njegova spoljašnjost ista je kao i kod „obične” verzije, što ga čini pravim vukom u jagnjećoj koži.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)