Datum:

29.05.2019. 9:16

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

AMCI (Truster Automotive Brand Study) analizirao je u koje automobilske brendove kupci imaju najviše poverenja.

Studija AMCI je pokazala da tradicionalni fokus proizvođača prema kvalitetu, zadovoljstvu i eliminaciji problema ima malo veze s poverenjem klijenta u određenu marku.

Naprotiv, studija pokazuje da se automarke moraju usmeriti prema tri osnovna načela – kompetenciji, integritetu i empatiji.

U tome se najbolje snalazi Alfa Romeo, marka za koju vlada uverenje da stalno ima problema sa njenim automobilima.

Italijanski premijum proizvođač je osvojio 51 od 100 bodova te tako postao luksuzna marka kojoj se najviše veruje.

Poverenje u luksuzne brendove

“Za to je najzaslužniji novi poslovni model kompanije koji korisniku daje mogućnost kontrole nad njegovim stvarima interesa”, objašnjava Ian Bejvis iz AMCI.

Alfa Romeo je iza sebe ostavio čuveni Porsche, Audi, Mercedes-Benz, Volvo, Jaguar, BMW.

Za utehu konkurenciji je što je većina luksuznih brendova napredovala, jedini koji su pali na lestvici su Tesla, BMW i Infiniti.

Poverenje u brendove za široke mase

S druge strane, u konkurenciji brendova za široke mase najbolje ocene dobila je japanska Honda, pre svega zbog brige za klijente tokom opoziva vazdušnih jastuka Takata.

Najveći pozitivni skok ostvarila je Mazda, a prati je Hyundai. Obe marke koje su uvele nove programe podrške za klijente.

AMCI je svoju studiju sproveo na oko 2.500 vlasnika automobila 34 različite marke. Studijom su obuhvaćeni samo oni vlasnici koji su istoj marki verni bar pet godina.

Izvor: B92

0 komentara
Ostavi komentar
Ime (*)

E-mail (*)

Komentar

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)