Datum:

07.02.2012. 13:21

Autor:

Ina

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 7767 pregleda

GM je skinuo rukavice tokom reklamnih blokova ovogodišnjeg prenosa finala američkog fudbala, što će ga verovatno koštati sudske parnice.

Takozvani Super Bowl marketinška je meka koju ne propušta gotovo nijedan proizvođač automobila. Naravno, u pitanju je gledanost, koja u SAD-u, tokom prenosa finala, doseže brojku između 80 i 90 miliona korisnika. Ne treba stoga čuditi što mnogi proizvođači posežu za radikalnim rešenjima kako bi upravo njihov promotivni spot bio najgledaniji i najkomentarisaniji.

U nastojanju da ove godine bude u žiži interesa, nekadašnji najveći proizvođač automobila na svetu, General Motors, možda je ipak malo preterao. Američki proizvođač prvo je podgrejao atmosferu poručivši putem Cadillaca ljubiteljima BMW-a da ”odu u zeleni pakao”, a zatim je lansirao sedam miliona dolara tešku Chevroletovu futurističku reklamu u kojoj je vlasnike Fordovih pick-upova osudio na smrt.

Da, dobro ste pročitali, a sve će vam biti jasno nakon što pogledate gornji video snimak.

Izvor: Tportal

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)