Datum:

27.02.2012. 10:31

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 4117 pregleda

Prodaja luksuznih vozila takozvanog premijum segmenta – “mercedesa”, “BMW-a” i “audija”, raste u Srbiji uprkos svetskoj ekonomskoj krizi i prošlogodišnjem padu prodaje novih automobila od oko 30 odsto.

Generalni direktor „Delta motorsa”, ekskluzivnog uvoznika i distributera automobila “BMW” i “MINI”, Nemanja Lazić, izjavio je za Tanjug da je ta kuća ostvarila prošle godine rast prodaje od 14 odsto.

On je naveo da su to odlični rezultati, s obzirom na to da je prodaja novih automobila u Srbiji od 2008. smanjena do čak 50 odsto.

„Za nas je 2011. bila jako uspešna, jer smo nasuprot padu tržišta uvećali prodaju za 14 odsto, a razlog nije čista sreća niti premijum segment po sebi već izuzetno kvalitetni proizvodi koji imaju dosta nisku potrošnju (goriva)“, rekao je Lazić.

Prema rečima predsednika Srpske asocijacije uvoznika vozila i delova Miloša Petrovića, u Srbiji je prošle godine prodato 757 “mercedesa”, 488 “audija” i 402 “BMW-a”.

Izvor: Tanjug/Blic

 

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)