Datum:

21.04.2011. 21:21

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

1 komentara 6858 pregleda

Nemački proizvođač Volkswagen je prijatno iznenadio prisutne na Salonu automobila u Šangaju kada je prikazao svoj električni skuter. Ovaj dvotočkaš nazvan je E-Scooter i njegov je zadatak da demonstrira ozbiljnu nameru ovog proizvođača da prodre i na tržište motocikala. Model je težak oko 20 kg, bez baterija koje pokreću motor od 350 vati.

E-Scooter ima opseg od skoro 40 km, a maksimalna brzina mu je 48 km/h. Pokreće ga nikl-metalna hibridna baterija toliko mala i laka da se može izvaditi iz vozila i ponovo napuniti u kući! Sajmon Lousbi, VW direktor dizajna za Kinu, objasnio je da se opseg kilometraže ovog skutera lako može proširiti upotrebom litijum-jonske baterije. Ovo rešenje je dostupno za različita tržišta, a postoji i mogućnost zamene postojećeg motora sa verzijom od 700W radi veće snage. Moguće mu je dodati još neke opcije, kao što su regenerativne kočnice (koje nisu deo originalnog koncepta), što takođe može da proširi opseg njegovog kretanja.

”Naša ideja bila je da ponudimo rešenje koje bi obezbedilo pokretljivost u velikim gradovima kao što je Šangaj, i da ljudima koji nikada nisu imali automobil obezbedimo upoznavanje sa VW brendom,” kaže Lousbi. ”E-Scooter nije prekriven VW natpisima, ali znate da pripada VW-u po obliku njegovog okvira, detalja oko prednjih i zadnjih svetala i izvanrednog kvaliteta čitavog proizvoda,” dodaje on.

Nemački proizvođač sprovodi istraživanje za E-Scooter, koje uključuje i nekolko poslovnih modela koji će se takođe naći na tržištu. Ovaj lagani motocikl bi mogao da ima elektronsko ograničenje brzine posredovanjem sistema registracionih kartica, koji bi zabranio vozilu da dostiže maksimalnu brzinu kada mladi vozači koriste ovo električno vozilo na dva točka.

VW će možda prodati prvi skuter vrlo uskoro. Kako Lousbi objašnjava: ”Godišnje se u Kini proda oko 20 miliona električnih skutera.” Ko u tome ne bi video šansu?

”Oni obično koštaju oko 345 evra, i oni jesu jeftini, dostupni proizvodi. Nema nikakvog razloga zašto ne bi imali i neke eksluzivne karakteristike, poput LED svetala, blistave plastike, lepo udešenog kožnog sedišta i sofisticiranog putnog računara – a da i dalje koštaju manje od 690 evra,” dodaje Lousbi.

1 komentar
  1. bata lole

    Nema teorije da direktor VW brine o džepu kupaca
    a skuter od plastike koji se pravi u Kini/Made in PRC/ već nosi sa sobom prefiks tanko.
    Igračka je namenjena u izvornoj formi za populaciju oko Žute reke
    zato naked bike
    cena mala
    plastika krta
    ako ga i bude u EU biće namunjen,skockan i sav glamur će biti dostupa za cijena prava sitnica 2soma evropskih pozdrava
    Ali zašto jer je VW
    ali kako
    Jer je elektro
    ali dokle
    Pa jer koncern tako hoće
    živi bili pa…..
    ali odvijeć sam star da bi vam davao savijete

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)