Datum:

09.02.2014. 17:23

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 4086 pregleda

Proizvođači imaju opak problem. Nametnula im ga je Evropska Unija koja strogim normama svake godine propisuje sve strožije regulative. Veliki potrošači, velike ukupne mase, stvar su prošlosti. Sve se na automobilima nove generacije smanjuje. Apsolutno sve, trpe agregati, trpe karoserije, a sa novom C klasom počeo je da trpi i rezervoar!

Nova W205 C klasa je sa smanjenim tankom uštedela 75 kilograma mase. Ovaj podatak otkriva na šta su sve kompanije spremne, i šta će sve učiniti ne bi li se uskladile sa zakonima. Novi rezerovar manji je za 18 litara od prethodnika i lakši od njega za 12 kilograma.

Ovo znači i da će budući vlasnici C klasu moći da “napune” do maksimalne zapremine rezerovara od njegovih 90%. Na NEDC testu kojim se meri potrošnja goriva, rezervoar C klase mogao je da primi tek 36,9 litara, znatno manje nego ranije kada je to bilo 53,1.

Automobil je zbog toga lakši za 1%, ne mnogo, ali po Mercedesu dovoljno. Opciono, mušterije će moći da naruče rezerovar od 66 litara zapremine dok će je u EU tank prema specifikacijama ima zapreminu od 41 litra.

Predstavnik Mercedesa za štampu rekao je na ovu temu sledeće, “Smanjili smo kapacitet rezervoara kod nove C klase koji je sada po uštedi goriva u istoj ravni sa prethodnikom. Za one kupce koji stavljaju prioritet na domet vozila, punudili smo rezervoar od 66-litara. Nova C klasa lakša je za 90 kilograma od konkurencije”.

Uz smanjenu masu, ona poseduje i tehnologiju S klase od koje je dobila i kabinu, a emizovanje CO2 se svodi na 100 grama po pređenom kilometru.

Izvor: Vrele gume

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)