Datum:

10.08.2012. 10:21

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , , ,

Statistika:

0 komentara 9453 pregleda

Povodom objava u medijima u vezi za specijanom servisnom kampanjom u SAD, koja je posledično objavljena i u Evropi, Toyota Srbija želi da informiše javnost o detaljima ove kampanje.

Prema preliminarnim informacijama iz Toyote, kampanja, odnosno poziv na servis, odnosi se na modele Rav4, Avensis i neke verzije Aurisa, koji su proizvedeni 2006-2012. godine, ili na približno 600.000 vozila.

Prilikom podešavanja geometrije oslanjanja (centriranje trapa) kod navednih vozila, ukoliko navrtka za podešavanje geometrije nije propisno dotegnuta prilikom izvođenja ove operacije, može se javiti zazor u dodirnim površinama praćen razvojem korozije. Vremenom, korozija može prouzrokovati oštećenja na oslanjanju vozila.

U Toyoti kažu da se navedeni problem ne odnosi na propuste u konstrukciji ili proizvodnji vozila već na postupak održavanja koji se primenjuje u praksi. Problem se češće javlja u SAD i Kanadi zbog toga što se podešavanje geometrije oslanjanja obavlja kao deo redovnog održavanja vozila, dok se u Evropi uglavnom radi samo po potrebi.

Iz Toyote saopštavaju da, iako proizvođač nije odgovoran za propuste u održavanju vozila, ova kompanija je pokrenula servisnu kampanju kao preventivnu meru u cilju brige i uveravanja kupaca u bezbednost njihovih vozila.

Vlasnici vozila koja budu obuhvaćena ovom kampanjom, na osnovu evidencije biće pozvani u ovlašćene servise kako bi se izvršila provera stanja dotegnutosti navrtki i zamenilo rame oslanjanja ukoliko je to potrebno. Poziv se odnosi i na Srbiju.

Takođe, biće razmotrene dodatne mere kako bi se predupredile greške tokom održavanja. Provera vozila će trajati oko 30 minuta, a u slučaju promene dela 2 do 3 sata.

Izvor: B92

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)