Datum:

19.09.2011. 22:10

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 5990 pregleda

Predstavljanjem Prius porodice na ovogodišnjem Sajmu automobila u Frankfurtu, Toyota pokazuje da je čvrsto posvećena razvoju potpuno hibridne tehnologije. Dodatno, otkriven je novi Avensis i Hilux.

Automobil koji ima svoju evropsku premijeru serijskog modela je Plug-in Hybrid, sa 23 km dometa u električnom režimu, sposobnosti potpunog hibrida i punjenjem preko kućne utičnice za 1.5 sat. On će se pridružiti Priusu+ sa 7 sedišta, koji ima litijum-jonsku tehnologiju radi maksimalnog prostora i stila jednog monovolumena; kao i svetskoj premijeri 4. generacije Priusa, najnaprednijeg do sada. Svaki član Prius porodice takođe karakterišu nove tehnologije, kao što su Toyotini sofisticirani multimedijalni sistemi sa ekranom osetljivim na dodir.

Pored njih će biti novi Avensis, koji takođe ima svetsku premijeru. Ovaj popularan automobil je sada prefinjeniji, sa upečatljivijim stilom, boljim kvalitetom i revidiranim paketima opreme.

I poslednje, ali ne i najmanje važno, novi Hilux će takođe biti prikazan u Frankfurtu. Ovaj legendarni pikap ima novi dizajn koji je u isto vreme robustan i prefinjen, kao i povećanu snagu, što savršeno ide u njegov imidž vozila za sve puteve.

Avensis

Sa svetskom premijerom na Sajmu automobila u Frankfurtu 2011, novi Avensis predstavlja napredan dizajn, kvalitet i efikasnost na ovom popularnom vozilu iz D segmenta. Mišićaviji i elegantniji, novi Avensis ima redizajniranu spoljašnjost i unutrašnjost za boljom opremom i uređenjem, uključujući novi Toyota Touch & Go Plus sistem sa ekranom osetljivim na dodir, prvi put ugrađen u jedno vozilo. U ponodi je šest motora, uključujući novi 2.0 litarski D-4D dizel, a svi sadrže Toyota Optimal Drive tehnologiju radi optimalne efikasnosti i performansi. Bezbednosna oprema je za primer.

Novi Avensis ima svoju svetsku premijeru na ovogodišnjem Sajmu automobila u Frankfurtu. Zasnovan na prostranosti, praktičnosti i ekonomičnosti sadašnjeg modela, Avensis je temeljno restilizovan, uz poboljšanja kako po pitanju kvaliteta, tako i opreme.

Novi Avensis je pravi atleta, elegantniji, sa ubedljivim i dinamičnim stavom. Unutra, kabina koja je već hvaljena zbog udobnosti, prostranosti i praktičnosti je sada još tiša i još prefinjenija. Poboljšanja uključuju redizajniranu kontrolnu tablu, veći kvalitet materijala koji su još lepši na dodir, kao i bolje presvlake.

Asortiman napredne opreme po povoljnoj ceni uključuje Toyota Touch & Go Plus. Ova sofisticirana satelitska navigacija ima svetsku premijeru u novom Avensisu. Ona ima funkcije kao što su prepoznavanje glasa, pretraživanje i reprodukovanje muzike, elektronsku poštu, pretvaranje teksta u govor i kalendar.

Kao i njegovi prethodnici, novi Avensis nudi izbor od tri benzinska i tri dizel motora. Zahvaljujući Toyota Optimal Drive tehnologiji svi oni imaju optimalne performanse i ekonomičnost. Među njima, 2.0 litarski D-4D turbodizel sada isporučuje više linearnog obrtnog momenta, uz nižu potrošnju goriva i emisije CO2 od samo 119 g/km, što ga čini veoma povoljnim po pitanju poreza u mnogim evropskim zemljama.

Avensisova bezbednost za primer, sa Euro NCAP bodovanjem od 5 zvezdica, se nastavlja. Aktivni bezbednosni sistemi uključuju sistem za povećanje bezbednosti pre sudara koji predviđa sudar, upozorenje na napuštanje saobraćajne trake i sistem za održanje kretanja u saobraćajnoj traci.

Ključne karakteristike

  • • Četvrta generacija novog Avensisa je prefinjenija i naprednija.
  • • Gama od šest motora, uključujući unapređen popularni 2.0 litarski D-4D turbodizel.
  • • Restilizovanu spoljašnost nadopunjuje bolje uređenje i oprema u unutrašnjosti.
  • • Predstavljamo Toyota Touch & Go; Go Plus, najnapredniji, a najpovoljniji sistem sa ekranom osetljivim na dodir u D segmentu.
  • • Bezbednost najviše klase uključuje nove tehnologije kao što su sistem za povećanje bezbednosti pre sudara i upozorenje na napuštanje saobraćajne trake.

 

Novi Hilux 

Prvi put prikazan na Sajmu automobila u Frankfurtu 2011, model Toyote Hilux za 2012. je osvežen novim dizajnom, uz više snage i veću praktičnost. Dizajn spoljašnjosti spaja robustnu izdržljivost i prefinjenost, dok nova unutrašnjost ima Toyota Touch, 6.1-inčni multimedijalni uređaj sa ekranom osetljivim na dodir. 2.5 litarski D-4D motor sa pogonom na dva točka sada nudi istu snagu kao i verzija sa pogonom na sve točkove, dok 4WD 3.0 litarski D-4D motor nudi optimalne performanse u svim okolnostima. Novi Hilux će biti dostupan u četiri nivoa opreme i tri vrste karoserije.

Prikazan na ovogodišnjem Sajmu automobila u Frankfurtu, Toyota Hilux je osvežen za 2012. godinu sa novim dizajnom, više snage i većom praktičnošću. Vodeći evropski pikap je ostvario neverovatan uspeh od kada je predstavljen 1967. godine. Prodato je preko 13 miliona vozila širom sveta, a 2010. globalna prodaja se je povećala za 25%. Njegov legendarni kvalitet, izdržljivost i pouzdanost čine Hilux prirodnim izborom za najnegostoljubljivije predele sveta. Dizajn spoljašnjosti novog Hiluxa se odlikuje potpuno novim prednjim delom i spojem robustne izdržljivosti i prefinjenog stila. Unutra, Hilux ima udobnost putničkih automobila i veći kvalitet. Središnja konzola sadrži Toyota Touch, 6.1-inčni multimedijalni ekran osetljiv na dodir. Tamnija paleta boja sa srebrnim detaljima nadopunjuje asortiman od četiri izdržljive presvlake sedišta. Novi Hilux nudi dva motora: unapređeni 2.5 litarski D-4D motor sa pogonom na dva točka (ili njegov ekvivalent sa pogonom na sve točkove) ili 3.0 litarski D-4D agregat. Novi 2.5 litarski 2WD motor je opremljen istom šasijom kao i 4WD verzija i sada ima istu snagu. On je trajan, pouzdan, tih i vrlo efikasan. Snažni 3.0 litarski D-4D motor nudi optimalne performanse pri svim brzinama, po svakom terenu. Oba motora su usaglašena sa EURO V standardima. Četiri nivoa opreme – Country, novi Comfort, City i Executive – zadovoljavaju sve potrebe za profesionalnom i privatnom upotrebom za slobodno vreme. U ponudi su tri tipa karoserije (Single, Extra i Double Cab), dva motora, ručni i automatski menjači i pogon sa dva ili četiri točka.

Ključne karakteristike

  • • Više od 13 miliona prodatih vozila širom sveta od 1967. Evropski tržišni lider, bez premca
  • • Legendarni kvalitet, izdržljivost i pouzdanost pomažu Hiluxu da osvoji najnepristupačnije predele sveta.
  • • Novi dizajn za 2012. uključuje prefinjeniju spoljašnjost i veći kvalitet i praktičnost u unutrašnjosti.
  • • Bogatija četiri nivoa opreme za rad, slobodno vreme ili upotrebu u svim uslovima.
  • • Unapređena gama motora sa više snage i efikasnosti sada zadovoljava EURO V propise.

 

Novi Prius 

Svetska premijera nove generacije Toyote Prius na ovogodišnjem Sajmu automobila u Frankfurtu je još jedan korak napred ka popularizaciji hibridnih vozila. Zasnovan na fenomenalnom uspehu širom sveta, novi Prius ima nov dizajn spoljašnjosti i unutrašnjosti, kao i čitav asortiman naprednih multimedijalnih sistema. Oni nude najmodernije opcije kao što su elektronska pošta i digitalni radio, dok jedinstvena štedljiva GreenEdge tehnologija u JBL Premium Sound sistemu koristi do 80% manje energije od konvencionalnih uređaja.

Novi Toyota Prius ima svoju svetsku premijeru na Sajmu automobila u Frankfurtu 2011, uz bolji dizajn unutrašnjosti i spoljašnjosti, kao i nove pakete opreme.

Ovo je 4. generacija Priusa, prvog masovno proizvedenog hibrida. Od svog predstavljanja, Prius je izgradio besprekornu reputaciju pouzdanosti, trajnosti i niskih troškova vlasništva, a prodato je milion vozila 3. generacije za samo dve godine. Ova 4. generacija je sada najpoznatiji model u novoj Prius porodici, koju čine Prius Plug-in hibrid i Prius+.

Dinamičan novi izgled uključuje redizajnirana LED svetla i retrovizore sa električnim preklapanjem. U kabini, crna paleta boja sa srebrnim umecima je kombinovana sa presvlakama boljeg kvaliteta. Središnja konzola je redizajnirana, a multiinformacioni ekran ima pomoćni ekran, radi jasnijeg, trodimenzionalnog izgleda.

U 2012. godini Prius nudi naprednu multimediju po povoljnoj ceni. Toyota Touch & Go Plus je satelitska navigacija sa 6.1-inčnim ekranom osetljivim na dodir , Google lokalnom pretragom, e-mailom, SMS-om i kalendarom (zavisno od kompatibilnosti mobilnog telefona). Pored toga, Toyota Touch Pro je Toyotin najsofisticiraniji sistem do sada, sa 7-inčnim ekranom osetljivim na dodir, kartama koje pokrivaju celu Evropu, zadnjom kamerom sa dinamičnim navođenjem i DAB/DAB+/DMB digitalnim radiom, koji ima pristup novim uslugama sa saobraćajnim informacijama.

Konačno, Prius nudi JBL Premium Sound sistem sa GreenEdge tehnologijom, koja ima vrhunski kvalitet zvuka, uz do 80% manju potrošnju energije.

Ključne karakteristike

  • • Četvrta generacija Toyote Prius, originalnog potpuno hibrida – 2.3 miliona prodatih vozila od 1997.
  • • Sada najpoznatiji član Prius porodice koju čine Prius Plug-in Hybrid i Prius+.
  • • Poboljšanja dizajna spoljašnjosti i unutrašnjosti.
  • • Napredna multimedijalna oprema po povoljnoj ceni, uključujući Toyota Touch & Go; Go Plus i Toyota Touch Pro.
  • • Novi JBL Matrix Premium Sound sistem sa GreenEdge tehnologijom koja štedi energiju.

 

Prius+ 

Prius+, prvi evropski potpuno hibridni sedmosed, biće prvi put prikazan u Evropi na Sajmu automobila u Frankfurtu 2011. Dizajniran od nule, snažni, uglađeni Prius+ može da smesti odrasle osobe u sva tri reda sedišta. Napredna i kompaktna litijum-jonska baterija, smeštena između prednjih sedišta, ne pravi kompromise po pitanju tovarnog prostora, zbog čega je ovo vozilo veoma svestrano. Uz Hybrid Synergy Drive® pogon sa 3 načina vožnje, Prius+ ima najekonomičniju potrošnju goriva i najniže emisije CO2 u klasi. Oprema varira od multimedijalnog ekrana osetljivog na dodir i navigacije do premium audio sistema koji štedi energiju.

Prius+, prvi potpuno hibridni monovolumen sa 7 sedišta u Evropi, će imati evropsku premijeru serijskog modela na ovogodišnjem Sajmu automobila u Frankfurtu.

Prius+ je dizajniran od nule. On može da smesti odrasle osobe u tri reda sedišta, dok je svaki red za 45 mm viši od onog ispred, što svima daje odličan pogled ka napred.

Spolja, uglađen, snažan stil se odlikuje oštrim rubovima farova, aerodinamičnim uglovima koji minimalizuju turbulencije i zadnjim vratima koja se otvaraju na gore. Panoramski krov od smole je 40% lakši i bolje apsorbuje toplotu od staklenog.

Izuzetno kompaktna litijum-jonska baterija koja štedi prostor je smeštena između prednjih sedišta i ne dopušta nikakve kompromise: tri nezavisna sedišta u 2. redu sa mogućnošću preklapanja i deljenja i treći red sedišta sa preklapanjem i deljenjem u razmeri 50:50 omogućavaju maksimalan prostor i fleksibilnost.

Prius+ ima najnoviju generaciju Toyotinog Hybrid Synergy Drive® (HSD) sistema. Kao i u Priusu, postoje tri načina vožnje: EV režim za vožnju na samo električni pogon (do 2 km), ECO režim za ekonomičnost i POWER režim za snažnije performanse. Prius+ ima najekonomičniju potrošnju goriva u klasi i najniže emisije CO2.

Ekran projektovan na vetrobran i sistem pametnog ulaska su standard, uz opcionu bezbednosnu opremu koja uključuje adaptivni tempomat i sistem za povećanje bezbednosti pre sudara. Multimedijalni uređaji sa ekranom osetljivim na dodir i satelitska navigacija – zajednički za sve članove Prius porodice – obuhvataju Toyota Touch & Go Plus i izuzetno napredni Toyota Touch Pro, sa funkcijama kao što su elektronska pošta, SMS, zadnja kamera i digitalni radio.

Prodaja Priusa+ širom Evrope počinje u prvoj polovini 2012.

Ključne karakteristike

  • • Prvi potpuno hibridni monovolumen sa 7 sedišta u Evropi
  • • Najniža potrošnja goriva i emisije CO2 u klasi
  • • Smeštaj odraslih osoba u 3 reda sedišta
  • • Litijum-jonska baterija koja štedi prostor ne pravi kompromise po pitanju prtljažnika
  • • Dostupan je asortiman naprednih multimedijalnih navigacionih sistema

 

Prius Plug-in Hybrid 

Prius Plug-in Hybrid, prvo Toyotino plug-in hibridno električno vozilo proizvedeno za masovno tržište, imaće svoju svetsku premijeru na ovogodišnjem Sajmu automobila u Frankfurtu. Prius Plug-in Hybrid je najnapredniji i „najzeleniji“ Prius do sada: domet od 23 km u električnom režimu, sposobnost pravog hibrida i kompletno punjenje preko kućne utičnice za samo 1.5 sat. To znači nisku potrošnju goriva i emisije izduvnih gasova, bez premca do sada. Prius Plug-in Hybrid takođe ima ekskluzivan dizajn i obilje naprednih multimedijalnih i navigacionih uređaja.

Na Sajmu automobila u Frankfurtu 2011. godine Prius Plug-in Hybrid ima svetsku premijeru serijskog modela. Toyotino prvo Plug-in hibridno električno vozilo (PHEV) koristi litijum-jonsku bateriju koja pruža domet od oko 23 km u električnom načinu rada. Pored toga, on može da se koristi kao hibridno vozilo, sa istim sposobnostima kao Prius. A može potpuno da se napuni preko kućne utičnice za samo 1.5 sat.

To daje potrošnju goriva od samo 2.2 litara/100 km i emisije CO2 od samo 49 g/km.

Prius Plug-in Hybrid ima tri načina vožnje. HV režim nudi isto iskustvo Hybrid Synergy Drive® pogona kao i Prius. EV režim koristi samo bateriju radi nultih emisija i vožnje na električni pogon, dok EV-City režim dopušta veću upotrebu gasa pre nego što se motor upali.

Nekoliko spoljašnjih detalja razlikuju Prius Plug-in Hybrid, uključujući ekskluzivnu prednji masku i branik sa srebrnim detaljima. Unutrašnjost ima novu šemu boja sa srebrnim umecima i redizajniranom središnjom konzolom. Prtljažni prostor je isti kao kod Priusa, sa prostorom ispod poda za kabl za punjenje.

Konačno, dostupan je čitav asortiman sistema sa ekranom osetljivim na dodir: Toyota Touch, sa 6.1-inčnim ekranom osetljivim na dodir, zadnjom kamerom i multimedijalnim funkcijama; Toyota Touch & Go Plus, sa dodatkom napredne satelitske navigacije i (preko kompatibilnog mobilnog telefona) Google lokalne pretrage, SMS-a, elektronske pošte i pretvaranja teksta u govor; Toyota Touch Pro ima dodatne navigacione opcije, 7-inčni ekran visoke rezolucije, zadnju kameru sa dinamičnim navođenjem i digitalni radio.

Prodaja Prius Plug-in Hybrida počinje početkom 2012.

Ključne karakteristike

  • • Potpuno punjenje za samo 1.5 sat
  • • Domet od oko 23 km na električni pogon, sposobnost potpunog hibrida za duga putovanja
  • • Emisije CO2 od samo 49 g/km, potrošnja goriva samo 2.2 l/100 km
  • • Ekskluzivni detalji na karoseriji
  • • Napredna multimedijalna i audio oprema

Izvor: Toyota PR

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)