Datum:

19.03.2019. 9:21

Autor:

Ina

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Direktno sa ženevskog auto-salona stiže limuzina Camry sa hibridnim pogonom, a na štandu Toyote u Hali 1 Beogradskog sajma društvo će joj praviti nova Corolla u tri verzije – Sedan, Hatchback i Touring Sports, kao i potpuno novi RAV4.

Povratak na evropsko tržište, nakon 14 godina odsustva, obeležen je lansiranjem osme generacije Toyote Camry koja u Beograd dolazi neposredno nakon predstavljanja evropskoj publici na Salonu automobila u Ženevi.

Ova limuzina stiže ekskluzivno u hibridnoj verziji koju čine benzinski motor od 2.5 litara i elektromotor, zajedničkog učinka 160 kW (218 KS).

U Toyoti kažu da novi Camry, zahvaljujući hibridnom pogonu, troši samo 4,2 l/100 km, dok je štetna emisija svedena na 98 grama CO2 po kilometru.

Automobil je razvijen na potpuno novoj TNGA K platformi, sa „mekferson“ ogibljenjem u prednjem i dvostrukim ramenima u zadnjem delu. Camry raspolaže prtljažnim prostorom od 524 litra koji je moguće proširiti obaranjem naslona zadnje klupe.

Japanski proizvođač navodi da ovaj model već od bazične verzije nudi širok spektar Toyota Safety Sense sistema i opreme aktivne i pasivne bezbednosti – kao što su detekcija pešaka i biciklista, prepoznavanje saobraćajnih znakova, adaptivni tempomat, asistencija u slučaju neželjenog napuštanja saobraćajne trake, upozoravanje na vozila u drugim trakama i na opasnost od sudara.

Nova Corolla

Dvanaesta generacija Corolle, koju ćemo takođe moći da vidimo na predstojećem sajmu automobila u Beogradu, razvijena je na potpuno novoj TNGA C mehaničkoj platformi a dostupna je u tri tipa karoserije – Sedan, Hatchback sa 5 vrata i karavan Touring Sports.

Corollu karakteriše i novi sistem oslanjanja sa „mekfersonom“ napred i multilink sistemom u zadnjem delu, a međuosovinsko rastojanje kod verzija Sedan i Touring Sports dostiže 2,7 metara.

Limuzina raspolaže prtljažnikom od 471 litra, a karavan od 598 litara.

Po prvi put u ponudi limuzinske Corolle Sedan nalazi se verzija sa hibridnim pogonom od 1.8 l (90 kW/122 KS), pored standardnog benzinskog motora od 1.6 l maksimalne snage 132 „konja“.

Verzije Hatchback i Touring Sports u osnovnoj varijanti opremljene su turbo motorom od 1.2 litra (85 kW/114 KS), a pored varijante 1.8 mogu biti opremljene i potpuno novom hibridnom kombinacijom od 2.0 l i maksimalne snage 132 kW (180 KS).

Od opreme nove Corolle posebno se izdvaja adaptivni sistem oslanjanja sa pet nivoa podešavanja, čime se vozaču otvara prostor da vozilo maksimalno podesi trenutnim potrebama i zahtevima.

Tu je još i veliki „hed-ap“ displej od 10 inča u boji, koji prikazuje različite informacije vezane za vožnju i poruke upozorenja na vetrobranskom staklu – u vidnom polju vozača.

Adaptivna automatska duga svetla koriste poseban LED sistem kako bi se maksimiziralo vreme upotrebe dugih svetala i na taj način omogućila najbolja moguća preglednost. Sistem takođe prilagođava širinu snopa dugih svetala u zavisnosti od brzine kretanja i po potrebi aktivira opciju za krivine.

Cena najjeftinije verzije nove Corolle (Sedan 1.6 Terra) je 16.990 evra.

Novi RAV4

Peta generacija SUV modela RAV4, koja takođe debituje pod kupolom Hale 1 Beogradskog sajma, postavljena je TNGA K mehaničku platformu.

U Toyoti kažu da je nova mehanika omogućila povećanje krutosti karoserije za 57 odsto, niže je i težište vozila, a dostignut je i raspored mase između osovina od gotovo idealnih 51 prema 49 odsto.

Iako je karoserija kraća za 5 mm u odnosu na četvrtu generaciju (sada tačno 4,6 m), ponuđen je veći prtljažnik od prethodnika.

Nova platforma, povećano međuosovinsko rastojanje za 30 mm (sada 2.690 mm), povećana širina za 10 mm (sada 1.855 mm) i nanovo osmišljena „šema“ sistema oslanjanja (napred „mekferson“, nazad dvostruka ramena) omogućili su veći komfor u vožnji, kažu u japanskom proizvođaču.

Osnovna zapremina prtljažnika narasla je na 580 l. Kada je zadnja klupa sklopljena, novi RAV4 nudi tovarni prostor 1.690 l.

Za pogon je upotrebljen potpuno novi dvolitarski benzinski motor, čija je najveća snaga 129 kW (175 KS) a maksimalni obrtni moment 208 Nm.

Sa pogonom na prednje točkove i Direct Shift CVT menjačem, prosečna fabrički deklarisana potrošnja je 5,6 litara na 100 kilometara pređenog puta, dok je sa pogonom na sva četiri točka prosek veći za dva decilitra (5,8 l/100 km).

Kupcima je na raspolaganju i nova hibridna verzija, koju čine benzinac od 2.5 l i elektromotor čiji je zajednički učinak 218, odnosno 222 „konja“ (u zavisnosti od tipa pogona), još je ekonomičnija.

Prosečna potrošnja verzije sa elektronski kontrolisanim pogonom na sva četiri točka (AWD-i) iznosi 4,4 litra na 100 kilometara.

Novi RAV4 u verziji 2.0 VVT-iE Comfort sa manuelnim menjačem i pogonom na prednje točkove košta 27.900 evra.

Toyota na sajmu automobila u Beogradu

Pored tri sajamske premijere, Toyota će na beogradskom auto-salonu ponuditi i druge modele iz aktuelnog proizvodnog programa.

Gradski model Aygo u X paketu, koji uz bogatu bezbednosnu opremu nudi i manuelni klima uređaj, daljinski kontrolisano centralno zaključavanje, električne podizače prednjih prozora i HAC asistenciju za kretanje na uzbrdici, tokom sajamske ponude koštaće 8.990 evra.

Yaris 1.5 Stella sa cenom od 11.990 evra, između ostalog, opremljen je kamerom za vožnju unazad, kožom obloženim upravljačem, sedmoinčnim Toyota Touch 2 ekranom, piano black ukrasnim detaljima, svetlima za maglu… a uz doplatu od 99 evra moguće je dobiti i alu-felne umesto standardnih čeličnih.

Krosover C-HR, opremljen turbo motorom od 1.2 litra čija je maksimalna snaga 116 „konja“, a dostupan je za 19.990 evra.

Ponuđeni paket opreme Center Smart podrazumeva ulazak u vozilo i start motora bez ključa, kameru za vožnju unazad, električno preklopive retrovizore, alu-felne od 17 inča, dvozonski automatski klima uređaj, LED dnevna svetla i drugu opremu.

Toyota će svoju sajamsku ponudu predstaviti uživo u Hali 1 Beogradskog sajma, od 22. do 31. marta.

Izvor: B92

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)