Datum:

05.01.2017. 16:09

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Automobilski giganti ne žele da prepuste primat tehnološkim gigantima. 

Ford Motor i Toyota Motor su formirali konzorcijum sa još četiri proizvođača automobila u cilju ubrzanja razvoja standarda unutar automobilske industrije vezano za digitalne aplikacije, da bi se prevenirala kontrola u ovom segmentu od strane Applea i Googlea, odnosno način na koji će vozači povezivati svoje mobilne telefone s vozilima.

Ford i Toyota su saopštili da su se Mazda Motor, PSA grupa, Fuji Heavy Industries i Suzuki Motor pridružili SmartDeviceLink konzorcijumu.

Cilj ove neprofitne grupe je da promoviše više izbora u vezi sa načinom povezivanja mobilnih telefona sa digitalnim tehnologijama vozila, poput displeja, glasovnog prepoznavanja i ostalih programa.

Toyota nije usvojila Apple CarPlay i Google Android Auto u svoje modele, navodeći da bi to ugrozilo bezbednost. Ford ih je ponudio u modelima za 2017. Međutim, „plavi oval“ želi spoljnu platformu koju mogu da koriste svi kreatori aplikacija, koja će biti alternativa Googleu i Appleu.

Snabdevači Elektrobit Automotive, Luxoft Holding i Xevo su se takođe pridružili konzorcijumu. Honda Motor je takođe razmatrala pristupanje ali nije spomenuta u današnjem saopštenju. Harman, Panasonic, Pioneer i QNX su takođe potpisali pisma o namerama pridruživanja.

Proširivanjem konzorcijuma, proizvođači automobila se nadaju da će zadržati kontrolu nad količinom pristupa info-zabavnih aplikacija podacima vozila, navodi se u saopštenju.

Izvor: Vrele gume

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)