Datum:

25.05.2014. 11:32

Autor:

Ina

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 2836 pregleda

Japanski proizvođač zadržao je prvo mesto na listi najvrednijih automobilskih brendova drugu godinu zaredom, ispred BMW-a i Mercedesa, pokazuje studija koju je objavila kompanija Millward Brown.

Toyota, koja je 2013. godinu završila kao najveći svetski proizvođač i prodavac automobila na svetu, povećala je svoju vrednost u 2014. za 21%, na 29,6 milijardi dolara.

Direktor istraživačke kuće Millward Brown, Peter Walshe, smatra da ovaj rezultat pokazuje da Toyota vodi mudru politiku kada je reč o reputaciji brenda i da je uspela na pravi način da se izbori sa posledicama masovnih opoziva vozila iz 2009. i 2010.

“Osim toga, Toyota je uspela u tome da je na važnim tržištima kupci manje doživaljavaju kao stranu marku u odnosu na domaće brendove, i nastavila je politiku razvoja ‘zelenih’ automobila kao lider u proizvodnji i prodaji vozila na hibridni pogon”, objašnjava Walshe.

On je istakao da je na listi deset najvrednijih automobilskih marki najveći skok napravio Ford. Vrednost ovog brenda, u odnosu na 2013. godinu porasla je 56 odsto, na 11,8 milijardi dolara. Jedina automobilska marka među deset najbolje rangiranih koja je zabeležila pad vrednosti, i to za 4%, je Volkswagen.

U odnosu na 2013. godinu, sa liste je ispao Lexus, a umesto njega na njoj se našao Chevrolet, kao devetoplasirani.

Pogledajte kompletnu listu deset najvrednijih automobilskih marki na svetu:

Pozicija: Proizvođač: Vrednost u milijardama $: Rast u odnosu na 2013:
1. Toyota 29,6 21%
2. BMW 25,7 7%
3. Mercedes-Benz 21,5 20%
4. Honda 14,1 14%
5. Ford 11,8 56%
6. Nissan 11,1 9%
7. Volkswagen 8,4 -4%
8. Audi 7,1 27%
9. Chevrolet 4,9
10. Hyundai 4,6 15%

Izvor: B92

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)