Datum:

10.06.2016. 10:29

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Toyota je zadržala titulu najvrednije automobilske marke na svetu po najnovijem rangiranju, zadržavši iza sebe BMW i Mercedes-Benz. U međuvremenu, u prvih deset je ušao Tesla po prvi put, što znači da se tradicionali proizvođači suočavaju sa izazovom u vidu takozvanih „remetilaca“ industrije.

Vrednost Toyote je porasla za 2 odsto, na 29,5 milijardi dolara. Inače, japanska marka je najvredniji automobilski brend u devet od poslednjih 11 godina, otkada se ova studija sprovodi.

Tesla, čija je vrednost 4,4 milijarde dolara, prešao je Lexus na 10. mestu. Tome je u velikoj meri pripomoglo širenje portfolija, odnosno uvođenje jeftinijeg Tesla 3. Porsche je takođe ušao u prvih 10, zauzevši 9. mesto.

Vrednost drugoplasiranog BMW-a je takođe porasla za 2 odsto, na 26,8 milijardi dolara. Za to su najzaslužniji serija 7, i8 i i3. Mercedes je zapravo napravio najveći skok u prvih 10, i to od 4 odsto. Marka iz Štutgarta sada vredi 22,7 milijardi dolara, što joj je obezbedilo treće mesto.

Ukupna vrednost prvih 10 marki je pala za 3 odsto, na 139,9 milijardi dolara, čemu su doprineli padovi vrednosti Audija, Honde i Land Rovera. Najviše je izgubio Audi, što se može pripisati nevoljama u kojima se nalazi VW grupa.

Kada je reč o svim brendovima, Google je preskočio Apple, a vrednost mu je porasla za čak 32 odsto, na 229,2 milijarde dolara! Apple je pao za 8 odsto i drugi je sa 228,5 milijardi dolara vrednosti.

1. Toyota $29.5 +2
2. BMW $26.8 +2
3. Mercedes-Benz $22.7 +4
4. Honda $13.2 -1
5. Ford $13.1 0
6. Nissan $11.5 +1
7. Audi $9.5 -6
8. Land Rover $4.7 -5
9. Porsche $4.4
10. Tesla $4.4

Izvor: Vrele gume

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)