Datum:

02.02.2017. 16:21

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , , , , , , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Po londonskoj proceniteljskoj kompaniji, Brad Financeu, sedam automobilskih proizvođača (i dve kompanije vezane za automobilsku industriju) se našlo među prvih 100 najvrednijih svetskih firmi. Svaki brend je analiziran kroz više faktora, uključujući lojalnost, popularnost, korporativnu reputaciju, investicije u marketing itd.

1. Toyota

Najvrednija automobilska marka je ponovo Toyota. Drugu godinu zaredom japanski proizvođač nosi kući krunu. Sa vrednošću brenda od 46,265 milijardi dolara, kompanija je ostvarila rast od sedam odsto, ali je na ukupnoj listi pala na 12. sa 11. prošlogodišnjeg mesta.

2. BMW

BMW je na integralnoj listi 17., što je pad od dva mesta u odnosu na prethodnu godinu. Ipak, vrednost brenda je porasla za šest odsto, što u totalu iznosi 37,124 milijarde dolara.

3. Mercedes-Benz

Jedna od tri nemačke automobilske marke u Global 500, Mercedes je ostvario napredak od 11 odsto, što u totalu iznosi 35,544 milijarde dolara. Ipak, na ukupnoj listi je pao sa 20. na 21. mesto.

4. Mitsubishi grupa

Naravno, Mitsubishi grupa ne proizvodi samo automobil. Brend je procenjen na gotovo 28 milijardi dolara, što je porast od jedan odsto. To je donelo japanskoj kompaniji 38. mesto na ukupnoj listi. Mitsubishi Motors nije ušao u prvih 100.

5. Volkswagen

Mada je doživeo značajan pad u 2016. iz već poznatih razloga, Volkswagen se rapidno vratio 2017. Sa porastom od 32 odsto, nemačka marka je na 41. mestu ukupno, procenjena na 25 milijardi dolara.

6. Ford

Sa ukupnom vrednošću od 22,432 milijarde dolara, Ford je usamljen među američkim proizvođačima u prvih 100 na ovoj listi. Plavi oval je napredovao 13 odsto, ali je ostao na 46. mestu, kao i prošle godine.

7. Honda

Japanska marka je pala za tri mesta ali je ostala konzistentna što s tiče vrednosti. Honda je napredovala 10 odsto u odnosu na 2016. i procenjena je na 21,318 milijardi dolara.

8. Hyundai

Čak i sa značajnim padom od 16 odsto u odnosu na prošlu godinu, južnokorejski proizvođač je uspeo da završi među prvih 60 na Global 500 listi. Vrednost brenda je 19,975 milijardi dolara.

9. Uber

Mada tehnički nije proizvođač automobila, Uber se našao na 89. mestu najvrednijih brendova u 2017. Kompanija je napredovala 16 mesta u odnosu na 2016., ostvarivši značajan porast od 32 odsto. Ukupna procenjena vrednost Ubera je 14,596 milijardi dolara.

Izvor: Vrele gume

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)