Datum:

04.02.2016. 16:32

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 4478 pregleda

Posle 13 godina, japanska kompanija odlučila je da ukine automobilski brend Scion namenjen severnoameričkom tržištu, saznaje Motor Trend.

Iako je još uvek reč o nezvaničnim informacijama, nekoliko izvora ovog sajta potrvdilo je da će Toyota okončati kratkotrajni vek svoje automobilske marke iz 21. veka.

Scion je lansiran za potrebe tržišta Severne Amerike 2002. godine. Osnovna ciljna grupa bila je takozvana Generacija Y (mlada polpulacija, rođena posle 1980.), a u početku su gamu sačinjavala dva modela xA i xB. Vrhunac godišnje prodaje Scion je dostigao 2006. kada je isporučeno 175.000 vozila, da bi 2015. prodaja pala na svega 56.000 automobila.

Ipak, možda najveći problem leži u činjenici da ova marka ustvari nikada nije doprla do svoje ciljne grupe, s obzirom da je prema nekim izveštajima prosečna starost kupaca automobila marke Scion iznosila 49 godina.

Na severnoameričkom tržištu u ponudi je trenutno pet modela ovog brenda: dva sportska kupea FR-S i tC, pomenuti xB, prepakovana Toyota Auris koja se prodaje kao Scion iM i model iA (sedan baziran na novoj Mazdi2).

Izvor: B92

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)