Datum:

05.10.2016. 16:29

Autor:

Ina

Oznake:

, , , , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Lamborgini, Bentli i Rols-Rojs su propustili Salon u Parizu a sve je realnije da će njihovim stopama u narednom periodu krenuti i ostali proizvođači sportskih automobila. Zato smo imali dosta težak zadatak da “iskopamo” pet sportskih modela koji su obeležili sajam.

1. Ferrari LaFerrari Aperta

1

Automobil koji košta 3,5 miliona evra po primerku mora da zauzem prvo mesto u Top 5 pariskih premijera. “Aperta” je najbrži i najmoćniji kabriolet na planeti, koji može da se poruči sa platnenim krovom ili krovom od ugljeninih vlakana. Srce “laferari aperte” je hibridni sistem sa ukupno 963 KS i 900 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

Sa takviom potencijalom, italijanska “mašina” do 100 km/h ubrzava za tri sekunde, od 0 do 200 km/h stiže za manje od sedam sekundi, dok 300 km/h “hvata” za 15 sekundi. Maksimalna brzina je 350 kilometara na sat, a u Ferariju kažu da su već prodali svih 209 primeraka “aperte”.

2. Porsche 911 GT3 Cup

2

Iz luksuza se selimo na trkčaku stazu i pažnju poklanjamo “poršeu 911 GT3 kup” koji je spreman za narednu sezonu. Za pogon se koristi 4,0-litarski šestocilindrični benzinac sa direktnim ubrizgavanjem koji razvija 485 KS, odnosno 25 KS više nego kod prethodnika. U Poršeu kažu da je poboljšana aerodinamika od nosa do repa na kojem je i dalje 1,85 metara široki spojler. “Kup” verzija je teška samo 1,2 tone, odnosno 300 kilograma je lakša od civilnog “poršea 911 GT3 RS”. Pogon je i dalje na zadnjoj osovini, a motor je u paru sa šestostepenim sekvencijalnim menjačem. Cena automobila je 189.000 evra, bez poreza.

3. GLM G4

3

Kompanija GLM (Green Lord Motors) je predstavila električni egzotični superautomobil sa oznakom G4 koji kombinuje holandski dizajn i japansku tehnologiju. Ovo je prvi projekat firme iz Japana koja je, inače, uložila novac u kompaniju “Sevidž Rajval” čiji je projekat “roadyacht GTS” iz 2008. godine transformisala u G4. Tako je Ševroletov V8 agregat zamenjen sa dva snažna elektromotora sa ukupno 540 KS i 1.000 Nm obrtnog momenta. Baterije su ravnomerno postavljene između dve osovine, a u GLM-u kažu da autonomija iznosi 400 kilometara. “GLM G4” do “stotke” ubrzava za 3,7 sekunde, dok je brzina ograničena na 250 kilometara na sat.

4. Mercedes AMG GT C Roadster

4

Veliki sajmovi ne mogu da prođu bez zvučne premijere iz Mercedesa koji je u Parizu izložio sportski “AMG GT roudster”. Atraktivni roduster sa mekanim krovom se nudi u dve verzije – slabijoj sa 476 KS i 630 Nm, odnosno “GT C” verziji koja iz 4,0-litarskog V8 biturbo motora dobija 557 KS i 680 Nm (samo 28 KS manje od top verzije AMG GT R kupe). “AMG GT C roudster” iz mirovanja do 100 km/h ubrzava za 3,7 sekunde i može da postigne maksimalnih 316 kilometara na sat. Mekani krov se sklapa za 11 sekundi pri brzini do 50 km/h, pri čemu “AMG GT C” startuje sa cenom od 165.000 evra.

5. Ferrari GTC4 Lusso T

ferrari-gtc4-lusso-t-2016-paris-auto-show_100567602_m

Kao što smo i počeli, tako u završavamo, sa još jednim Ferarijevim modelom. U pitanju je “GTC4 luso T” koji za razliku od “originala” ne koristi atmosferski V12 motor već V8 agregat sa turbo punjačem. Zbog toga i ima dodatak “T” u imenu iza kojeg se krije 3,9-litarski benzinac sa 610 KS i 760 Nm (“GTC4 luso V12” ima 690 KS i 697 Nm). Turbo verzija je ostala i bez 4×4 pogona, ali je zadržala sistem upravljanja na zadnjim točkovima. Prvi Ferarijev četvorosed sa V8 turbo motorom ubrzava za 3,5 sekundi i postiže 320 kilometara na sat.

Izvor: Moj auto

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)