au-tojota

Datum:

16.05.2011. 13:06

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 2767 pregleda

Tojota je ponovo proglašena za najvredniji automobilski brend u 2011, prema Brandz godišnjoj listi 100 najvrednijih brendova na svetu.

Vrednost Tojota brenda se je povećala za 11 odsto i sada vredi procenjenih 24.2 milijarde američkih dolara (17 milijardi evra), saopštila je japanska kompanija.

Istraživači vodeće svetske istraživačke agencije za reklamiranje, marketinško komuniciranje i posedovanje brenda Milvard Braun Optimer (Millward Brown Optimer), su sastavili godišnji izveštaj analizirajući finansijske i poslovne rezultate dobijene od istraživačkih kompanija Brandz, Bloomberg i Datamonitor.

Istraživačke kompanije su takođe anketirale kupce širom sveta kako bi procenili brend i njegovu sposobnost da zadovolji prohteve kupaca, navedeno je u saopštenju.

Tojota je “držala krunu” kao najvredniji automobilski brend pet godina za redom, od kada je Brandz izveštaj prvi put objavljen 2006, a samo se 2010. zadržala na drugom mestu.

Prema autoru izveštaja, jedan od razloga za Tojotin preporod može da se pripiše snazi i volji kojom je ta kompanija prebrodila prošlogodišnju krizu u Severnoj Americi.

Pored toga, Tojotin inovativni hibridni pogonski agregat, prisutan u sve većem broju Tojota i Lexus vozila, drži vodeće mesto na tržištu zahvaljujući izvanrednim svojstvima kada su u pitanju zaštita životne sredine i ušteda goriva.

Lexus je ponovo ušao među 10 najvrednijih automobilskih brendova, sa vrednošću od 3.7 milijardi američkih dolara (2.6 milijardi evra).

Izvor: Novosti

Ako vam se ova vest dopala razmislite o tome da ostavite komentar ili je podelite sa prijateljima.
0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)