Datum:

20.06.2012. 16:33

Autor:

Ina

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 6071 pregleda

Pristupačna cena, mala potrošnja i sigurnost čine „tojotu jaris“ jednim od najpoželjnijih automobila među srpskim kupcima. Relativno mlad model japanskog proizvođača, koji se proizvodi od 1999. godine, na domaćoj berzi „polovnjaka“ dostupan je u sve tri serije. Dok se najjeftiniji mogu naći za manje od 3.000 evra, najskuplje polovne verzije se kreću oko 9.000 evra.

Do 3.000 evra na domaćoj berzi uglavnom su modeli prve generacije, koja se proizvodila do 2005. godine. Glavna prednost ovog modela je mala potrošnja, jer skoro sva vozila iz prve serije imaju motor zapremine ispod 1.000 kubika. Mi smo izdvojili limuzinu iz 2001. godine sa samo 51.000 pređenih kilometara. Ovaj benzinac vuče 65 konjskih snaga, poseduje standardni paket opreme, a košta 2.350 evra.

Do 5.000 evra ima modela proizvedenih na kraju prve serije, mada preovlađuju predstavnici naredne generacije. Za buduće vlasnike redizajniranog „jarisa“ bitna informacija je da on pripada kategoriji bezbednijih automobila, što dokazuje maksimalnih pet zvezdica na „Euro NKAP“ testu sigurnosti. Hečbek verzija sa benzinskim motorom, koja nam je zapala za oko, može se pazariti za 4.950 evra. Za pet godina prešao je 89.500 kilometara, a od opreme poseduje ABS, putni računar, radio CD. Opet se vraćamo na prvu seriju iz koje izdvajamo model poznat i kao „tojota vik“. Iste vrednosti kao i prethodnik, ali dve godine stariji, sa 1.3 litarskim motorom i pređenih 78.000 kilometara.

Do 7.000 evra izbor je sužen i čine ga isključivo modeli iz druge serije. Iako dostupan i kao sedan, na našem tržištu polovnih automobila u ponudi je samo hečbek verzija. Prednost u odnosu na prethodnu grupu je „starost“ vozila od samo nekoliko godina i mala kilometraža na satu. Okruglo 7.000 evra košta benzinac iz 2009. godine. Kao i svi „jarisovi“ predstavnici spada u kategoriju „malih potrošača“, što dokazuje agregat od 998 kubika. Prešao je 9.400 kilometara, kompletno je fabrički opremljen, a sigurnost obezbeđuje ABS i ASR sistem zaštite. Godinu dana stariji i 500 evra jeftiniji je model sa troja vrata. Pokreće ga 68 konjskih snaga, iza sebe je ostavio 63.000 kilometara, a poseduje i putni računar, radio CD, servo volan.

Do 9.000 evra rezervisano je za najnoviju, treću generaciju predstavljenu 2010. godine. Reč je o skoro novim automobilima sa atraktivnijim dizajnom, privlačnijim muškoj populaciji. Iako znatno manje zastupljen nego modeli iz prethodne dve serije, sa domaće berze „polovnjaka“ izdvojili smo hečbek verziju od 8.500 evra. Reč je o vozilu starom samo godinu dana sa agregatom zapremine od 998 kubika i pređenih 15.000 kilometara. Drugi na listi je benzinac iz 2010. godine. Automobil je pod garancijom, beleži 45.754 kilometara na satu, a trenutni vlasnik ga procenjuje na 7.990 evra.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)