Datum:

16.07.2020. 21:08

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Eagle, specijalista za posebne verzije britanskog Jaguara E-Type, otkrio je svoju najnoviju kreaciju za model nazvan Lightweight (laki, lagani) GT.

Inače, The Eagle je kompanija specijalizovana za posebna izdanja izmenjenih ili originalnih modela Jaguara E-Type i njegovih jedinstvenih prototipova, nešto poput firme Singer za Porsche 911, ali sa mnogo manje proizvedenih jedinica, pa samim ti i više unikatna.

Kao i Singer 911, novi Lightweight GT nije samo restauracija klasičnog modela, već  promišljena i pažljiva modifikacija u retro-modernom kontekstu. Ovaj automobil je dobio inspiraciju od originalnog Lightweight E-Type-a iz 1963. godine. I zaista, redovni E-Type serije 1 koristi se kao početna tačka, uz značajnu doradu.

Eagle želi da njihova verzija „laganog“ bude za  Lightweight E-Type, ono što je Jaguar XKSS za D-Type trkački auto.

Rezultat je automobil sa Lightweight stilskim karakteristikama i performansama, ali sa GT „usavršavanjem“, sa nežnom kožnom u unutrašnjosti, savršeno stilizovanim izduvnim otvorima, pa čak i klimom u istom retro fazonu.

U Eagle-u kažu da proces modifikacije započinje zamenom svakog panela laganim aluminijumom moderne klase pogodnijim za upotrebu na putu od tankih, lomljivih materijala iz originalnog Lightweights-a. Više od 2.500 sati rada potrošeno je samo u oblikovanje karoserije, a majstori uz pomoću tzv. „engleskog točkića“ kreiraju kompaktne, ali mišićave krivine automobila. Promene spolja uključuju i revidiran branik sa zadnje strane, spuštene pragove (što znači niži položaj sedenja i više prostora za glavu), te nešto povećanu prednju i zadnju staklenu površinu.

Snaga dolazi iz Eagle-ovog 4,7-litarskog evoluiranog Jaguarovog XK rednog šestocilindarskog agregata, koji je bio prilagođen Jaguar modelima iz pedesetih, E-Type, C-Type i Le Man pobedniku iz tog vremena D-Type. Maksimalna snaga je 380 kS pri 5.750 o/min, a obrtni moment na 510 Nm pri 4.000 obrtaja.

Performanse su u izobilju, s obzirom na to da automobil teži svega 1.017 kilograma i da je u potanju GT  putna „krstarica“, a ne trkački auto.

Krajnji rezultat je zaista predivan, kako u svojoj estetskoj lepoti, tako i, poput Singe, Alfaholika i drugih, u specifičnosti brend rešenja i načinu izvršenje svog inženjeringa. Eagle nije javno ne objavio cenu ovog unikatnog modela, ali s obzirom na njihov dosadašnji rad procena je da će verovatno cbiti potrebna suma od oko 800.000 funti da bi se bolje upoznali sa ovim lepotanom.

Izvor: Vrele gume

0 komentara
Ostavi komentar
Ime (*)

E-mail (*)

Komentar

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)