Datum:

16.01.2015. 22:23

Autor:

Ina

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 2193 pregleda

Veoma dopadljiv i zanimljiv terenac, s pogonom na sva četiri točka. “Dizelaš” 2.0 “komon rejl” s turbo punjačem i 150 “konja”…

Boleč. Dobro poznati “Centar S” u novom ruhu, u znaku brenda “Grejt vol”, kineske kompanije čiji je ekskluzivni zastupnik i serviser u Srbiji za vozila koja nam stižu iz Bugarske (tamo se sklapaju).

Na testu naša ekipa dobija, na prvi pogled, veoma dopadljiv i zanimljiv terenac, jednostavnog imena “H6”, s pogonom na sva četiri točka. “Dizelaš” 2.0 “komon rejl” s turbo punjačem i 150 “konja”… Cena, pitamo? U ovom paketu opreme (najviši, “premijum”) – 23.500 evra.

Inače, najjeftinija verzija, s benzinskim motorom, košta 7.950 evra. Malo smo sumnjičavi. Da nije to “pomalo jaka” cena? Kineski terenac… Znamo da je “Grejt vol” najveći kineski privatni proizvođač automobila. Znamo i da je pravi hit na tržištima Južne Afrike, Australije… Pa ipak.

Čitamo kratku brošuru: “Grejt vol H6” je SUV poslednje generacije. Elegantnih linija i modernog dizajna, privlači pažnju na prvi pogled, dok prostran i znalački dizajniran enterijer dodatno pojačava prvi utisak i pretvara “H6” u vozilo koje se samo može poželeti. “H6” je podesan ne samo za gradsku vožnju, već i za uslove vožnje van glavnih puteva, kada će vas dovesti do omiljenog izletišta ili vaše vikendice.

“H6” je zaslužio pet zvezdica na C/NCAP testu bezbednosti u Kini, što je, pored bogate opreme i savremenog dizajna i motora poslednje generacije, svakako jedan od razloga zašto je “H6” dobio nagradu “Model godine” u Kini za 2012.

I onda prvo, pozitivno iznenađenje. U “H6” se ulazi kao u najsavremenije (mnogo skuplje) terence, bez ključa. Dovoljno je da ga imate u džepu, tašni, i da jednostavnim dodirom ruke otključate (zaključate) vozilo. Startuje se okretanjem dugmeta. Volan se lako podešava u svim pravcima, a sedište vozača se elektronski dovodi u optimalan položaj, opet kao kod “grand čirokija”, na primer. Tu je i masaža… I grejanje sedišta! Već ovo jasno govori o tome da “H6” ima obilje opreme kojom se malo koji terenac u njegovoj klasi može podičiti – za tu cenu.

au-h6-11

Retrovizori se elektronski pokreću, putni računar prikazuje veliki broj podataka, od pritiska u pneumaticima, pa do potrošnje. Klima-uređaj je veoma dobar, audio-sistem takođe. Tač skrin ekran izuzetno je funkcionalan. Naravno, tu je i “kruz kontrola”, kao i ograničavač brzine. Telefoniranje je omogućeno “blutut vezom”, a vaš mobilni telefon se veoma jednostavno “uparuje” sa zvučnim sistemom vozila…

U unutrašnjosti vozila sve je skladno, lepo oblikovano, logično raspoređeno. Čini se da je kvalitet materijala na zavidnom nivou. Nema jeftine plastike, ali ima kože, aluminijuma… Tu su električni “šiber”, mnogobrojne utičnice, fioke, pretinci, pregrade…, uz obilje mesta za putnike, njihov ručni ali i kabasti prtljag. Duplo dno prtljažnika, s rezervnim točkom na dnu, punih dimenzija, dokazuje da su Kinezi bili rešeni da u svemu budu na visini zadatka. Nije se, jednostavno, štedelo ni na jednom detalju.

Motor dvolitarski (uparen s manuelnim šestostepenim menjačem) takođe je kineski. Dobro “vuče”, ubrzanja su solidna, a potrošnja je ispod sedam litara u proseku.

au-h6-1

Parkiranje je olakšano zahvaljujući ugradnji zadnje kamere i senzora. Zanimljivo je što možete da uključite zadnju kameru i u toku vožnje, ne morate da prebacite ručicu menjača u rikverc da biste je aktivirali.

Kočnice su sasvim odgovarajuće za vozilo teško skoro dve tone.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)