Datum:

17.06.2015. 22:28

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 3910 pregleda

Korak po korak, segment po segment, uz provereni recept “kvalitet po pristupačnoj ceni”, i rumunska “Dačija” pod okriljem francuskog giganta “Renoa” polako širi paletu svojih vozila.

Prvi kombi u porodici s Karpata je “doker”. Višenamensko vozilo, veliki adut u segmentu lakih privrednih vozila, sposobno je i da odgovori na mnogobrojne zahteve višečlane porodice.

Dužine 4.363 mm, s međuosovinskim razmakom od 2.810 mm, širinom 1.751 mm i visinom 1,814 mm, omogućava da i putnici uživaju u komforu, ali i da ima sasvim dosta prostora za prtljag.

U ponudi je “doker” s jednim ili dvoja bočnih kliznih vrata čiji je otvor najveći na tržištu, što posebno olakšava ulazak na zadnju klupu. Sa zadnjom, vrlo funkcionalnom i sasvim sklopivom klupom, vrlo se jednostavno menja iz verzije s pet sedišta u verziju sa četiri, tri ili dva mesta, u zavisnosti od trenutnih potreba, oslobađajući i do tri kubna metra prostora za utovar tereta (600 kg). Prtljažnik je najduži na tržištu (1,16 m), a pristup u njega je olakšan niskim utovarnim pragom i asimetričnim zadnjim vratima (1/3-2/3). “Doker” spaja velike teretne mogućnosti malog privrednog vozila s udobnošću putničkog automobila.

Na raspolaganju su i mnogobrojni pretinci čija ukupna zapremina može, u zavisnosti od verzije, da bude i do 44 litra.

Mi smo na višednevnom testu imali verziju “doker stepvej” sa benzinskim motorom poslednje generacije “Renoovih” agregata zapremine 1,2 litra sa 115 konjskih snaga, opremljen turbinom i uparen s petostepenim, manuelnim menjačem.

aut-adut-s-karpata-(1)

Potrošnja ovog motora, koji emituje oko 130 grama CO2 u atmosferu po pređenom kilometru, u proseku je iznosila 6,2 litra.

Za one koji žele još štedljiviji motor, u ponudi je dizel varijanta sa čuvenim 1.5 DCi agregatom koji troši oko 4,5 litara dizela na 100 pređenih kilometara.

Dizel verzija je nešto skuplja od benzinske – 13.290 evra, pa ako ne prelazite baš velika rastojanja, možda je bolji izbor “benzinac” po ceni od 12.790 evra. Jasno, ovo su orijentacione cene koje su podložne čestim promenama, raznim akcijama, pa je savet da se prošetate do nekog od prodajnih salona “Reno-Dačije”.

Verzija “doker stepvej” je skuplja od “običnog” modela “dokera”, ali za tu razliku dobijate dosta toga.

Vozilo pokazuje sposobnost da savlada i teže puteve poput “krosovera”. Tu su prednji i zadnji branici u boji vozila i SUV obloga napred i pozadi – prednja maska i gornja ukrasna lajsna maske u crnoj boji, prednja svetla za maglu sa okvirima od saten hroma, zaštita lukova blatobrana u crnoj boji, donji deo karoserije u crnoj boji, krovni nosači, retrovizori i aluminijumske felne u boji tamnog metala.

“Doker stepvej” je dostupan u bojama “plava azurit”, “alu siva”, “tamnosiva komet”, “bisernocrna”, “ledenobela” i sa karakterističnom nalepnicom “Stepway” na prednjim vratima.

S novim prednjim delom i specifičnom karoserijom, štitnikom napred/nazad, svetlima za maglu i dvobojnim branikom, proširenim blatobranima, elementima u boji tamnog metala (aluminijumske 16” felne, retrovizori i dvobojni krovni nosači), i sa svojom ekskluzivnom plavom metaliziranom “azurit” bojom, kažu u “Dačiji”, ovaj model prikazuje kompaktan i prepoznatljiv avanturistički dizajn, u skladu s linijom “Sandero Stepway”.

Posebna unutrašnjost

“Doker stepvej” ima specifične presvlake s plavim vezom i plavim šavovima kontura sedišta. Brojač i ventilacioni otvori su zaokruženi plavom bojom koja može da se nađe i na konturama instrument-table u centralnom prednjem delu. Plava boja je u kontrastu s tamnim bojama unutrašnjosti, što dodatno naglašava dinamičnost ove verzije.

U ponudi je još potpunija oprema koja obuhvata multimedijalni sistem MEDIA NAV, klima-uređaj, regulator-limiter brzine, senzore za vožnju unazad, nove mrežaste džepove za odlaganje stvari na poleđini i sa bočne strane prednjih sedišta…

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)