Datum:

28.10.2011. 19:08

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 16917 pregleda

Vozač koji su navikli na veliki prostor u kolima i vole da se „rašire“ na autoputu, ali i po gradu sa „terencima“ – moraju više i da plate. Oni koji samo žele „oklop“ velikog automobila, a nemaju mnogo novca, moraće da se zadovolje nešto starijim modelima i godištima, koji su dosta prešli, dok novijim vozilima slabo pada cena i posle pet godina.

Do 3.000 €

Za one koji su spremni da kupe dosta starije vozilo, a da jeftino prođu i imaju džip, relativno je povoljan i „suzuki vitara“, koji na tržištu „polovnjaka“ staje 2.400 evra. Ovo je automobil star 20 godina, sa „kompletnom“ opremom. Ima 1.570 kubika i benzinac je.

Do 5.000 €

Lada niva“, koja je 2004. godište i prešla je 44.000 kilometara sa 88 „konja“ može da se nađe za 4.250 evra, dok su modeli koji su dosta više „pohabani“ i prešli su mnogo više kilometara oko 1.000 evra jeftiniji.

Do 7.000 €

Tojota lend kruzer“ može da se nabavi za 6.300 evra i to 2000. godište. Ovaj moćni džip je prešao gotovo 200.000 kilometara, ima 125 „konja“ i čak 3.000 kubika. Dobija se sa dobrom opremom, koja sadrži servo-volan, daljinsko zaključavanje, tonirana stakla, kuku za vuču, putni računar, multifunkcionalni volan, kao i aluminijumske felne i električne prozore. Isti modeli koji su znatno manje prešli i „mlađi“ su nekoliko godina koštaju i duplo više. „Subaru forester“, star devet godina sa 128 „konja“ i 1.994 kubika, košta 6.800 evra.

Više od 10.000 €

Svakako je među najskupljima polovni „BMW X5“, čija cena najviše zavisi od toga koliko je vozilo preško kilometara. Najjeftiniji je onaj 3.0 d iz 2003. godine od 12.500 evra, ali koji ima kilometražu od 190.000,. „Mercedes ML 270“ nalazi se za najmanje 8.800 evra, ali 2001. godište sa pređenih 179.000 kilometara.

Autor: Marija Janković / Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)