Datum:

02.11.2019. 21:53

Autor:

Ina

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Češki automobilski gigant, pod okriljem “Grupacije Folksvagen” zakatzao je promociju nove “škode oktavije” za 11. novembar ove godine u Pragu.

Danas je ova kompanija, koja nezadrživo osvaja tržišta poslala mi prvo zvanično saopštenje i fotografije vezane za novi adut svog proizvodnog programa.

– “Škoda oktavija” je srce i pokretač nešeg brenda, predvodnik i najprodavaniji model. I baš u trenutku kada slavimo 60 godina od početka proizvodnje, predstavljamo najnovije izdanje bestselera – kaže se između ostalog u saopštenju koje je poslato “Novostima”.

Četvrta generacija modela “škoda” je porasla, pa je stoga duža i šira od prethodne verzije. Prtljažni prostor je takođe veći. Zahvaljujući novom “Škoda” dizajnerskom jeziku, “oktavija” se može pohvaliti još većom emotivnošću, potpuno novim konceptom enterijera koji kombinuje funkcionalnost i jedinstvenu prostranost sa visokokvalitetnim materijalima i pametnim rešenjima, koja se ogleda čak i kroz najsitnije detalje.

Pored toga, nekoliko novih rešenja za povezivanje i sistema za asistenciju naglašavaju inovativne sposobnosti brenda u segmentu kompaktnih automobila.

Uz sve ove atribute koje se izdvajaju, u “Škodi” poručuju kupcima da će za uloženi novac dobiti i kvalitet na koji su prethodni i navikli.

Izvor: Novosti

0 komentara
Ostavi komentar
Ime (*)

E-mail (*)

Komentar

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)