
Kupci su nastavili da u širokom luku zaobilaze auto-salone! U novembru je prodato samo 2.300 novih automobila, što je u odnosu na isti mesec 2010. kada je isporučeno 3.280 vozila, pad prodaje od oko 30 odsto.
U poređenju sa, pretkriznom 2008. kada je u novembru prodato oko 4.000 automobila pad je još drastičniji.
– U prvih 11 meseci ove godine prodali smo samo 29.800 novih automobila, što je poražavajuće i sa, slabom, lanjskom godinom kad smo prodali 37.200 automobila – kaže Miloš Petrović, predsednik Asocijacije uvoznika automobila i delova Srbije.
U strukturi prodaje automobila i dalje je prvi „Fijat“ sa 362 prodata vozila, slede „Škoda“ sa 247, „Hjundai“ sa 190, „Folksvagen“ sa 189, „Reno“ sa 157, „Opel“ sa 154 vozila.
– Veliki pad prodaje beleži „punto klasik“ sa samo 148 plasiranih vozila. Videćemo da li će nastavak akcije „staro za novo“ i 1.000 evra subvencije nešto promeniti do kraja godine – kaže Petrović, koji napominje da je decembar tradicionalno slabiji prodajni mesec od novembra.
Izvor: Novosti
Preporuči ovu stranicu prijateljima: