Datum:

07.04.2016. 10:37

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Novi Baleno, koji je srpsku premijeru imao u martu na manifestaciji BG Car Show, početkom leta stiže na naše tržište posredstvom ovlašćenog uvoznika i servisera Suzuki automobila i motocikala, beogradskog Euro Sumara.

Baleno baštini nasleđe nekoliko Suzukijevih kompaktnih automobila, pre svih rodonačelnika – modela Suzulight iz davne 1955. Najnovija generacija svetsku premijeru je imala u septembru 2015. godine, na sajmu automobila u Frankfurtu. Na evropska tržišta, uključujući i naše, trebalo bi da stigne u gotovo isto vreme – početkom leta.

Suzuki Baleno postavljen je na novu mehaničku platformu povećane krutosti i smanjene mase. U poređenju sa platformama koje se trenutno koriste u ovoj klasi vozila, krutost je povećana za oko 10 odsto a, zahvaljujući skeletnoj strukturi, ukupna masa je manja za približno 15 odsto. Dizajneri novog Suzukijevog automobila su “Liquid Flow” konceptom želeli da spoje sportski i elegantan izgled.

Automobil dugačak 3.995, širok 1.745, visok 1.470 mm, sa minimalnim odstojanjem od tla od 120 mm (110 mm u SHVS verziji). Zahvaljujući međuosovinskom rastojanju koje iznosi 2.520 mm, putnici na zadnjim sedištima mogu da računaju na udobnost i komfor i na dužim putovanjima, dok prtljažnik, zapremine 355 litara, nudi više prostora od proseka za klasu kojoj Baleno pripada.

Mala neto masa (905-950 kg) jedan je od važnih faktora koji utiče na ekonomičnost u eksploataciji novog Suzukijevog automobila.

Vozaču su dostupne informacije o svim vitalnim sistemima vozila (uključujući i G-Force parametre, snagu motora i obrtni moment, “uposlenost” papučica gasa i kočnica, kao i protok energije u verziji sa hibridnim SHVS pogonskim sistemom), koje se prikazuju na LCD displeju na instrument tabli.

Na raspolaganju je i multimedijalni sistem sa sedmoinčnim ekranom osetljivim na dodir, USB konekcijom i opcijom povezivanja sa smartfon uređajima u vozilu. U ponudi su i automatski klima uređaj, tempomat sa praćenjem udaljenosti vozila i automatskim usporavanjem ili ubrzanjem, zadnja kamera…

Vozaču su dostupne informacije o svim vitalnim sistemima vozila (uključujući i G-Force parametre, snagu motora i obrtni moment, “uposlenost” papučica gasa i kočnica, kao i protok energije u verziji sa hibridnim SHVS pogonskim sistemom), koje se prikazuju na LCD displeju na instrument tabli.

Na raspolaganju je i multimedijalni sistem sa sedmoinčnim ekranom osetljivim na dodir, USB konekcijom i opcijom povezivanja sa smartfon uređajima u vozilu. U ponudi su i automatski klima uređaj, tempomat sa praćenjem udaljenosti vozila i automatskim usporavanjem ili ubrzanjem, zadnja kamera…

Baleno će moći da se kupi i verziji SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki), sa jednom vrstom hibridnog pogona. SHVS koristi integrisani starter-generator (ISG) čime pomaže benzinskom motoru pri svakom ubrzavanju. Takođe, tokom kočenja proizvodi regenerativnu električnu energiju, što pogonsku grupu čini efikasnijom od klasičnih, koje koriste konvencionalne alternatore.

Ova tehnologija omogućava i mirniji restart – nakon automatskog zaustavljanja motora. Osim toga, SHVS koristi kompaktne litijum-jonske baterije visokih performansi punjenja i pražnjenja koje garantuju pouzdanu asistenciju pri čestom pokretanju motora. SHVS sistem između ostalog ima za cilj i da umanji štetan uticaj automobila na životnu sredinu.

Cena novog Balena biće poznata uoči početka prodaje u Srbiji.

7933632795704b6661dc5c470567050_v4_big

2664364205704b525629c5450789449_v4_big

17109213985704b525ef30d749630799_v4_big

17933691895704b5263379d573536185_v4_bigIzvor: B92

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)