Datum:

13.12.2017. 16:24

Autor:

Ina

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Vest da je iz kragujevačke fabrike automobila izašao novi model “fijata 500L” sa oznakom “PRO”, obradovao je najviše vlasnike malih radnji, poljoprivrednike, sve one kojima je malo, transportno vozilo (takozvani program lakih komercijalnih vozila) neophodno u obavljanju svakodnevnih delatnosti.

Novi model klasifikovan je u kategoriju vozila “N1”, što znači da je “šumadinac” u radničkom kombinezonu sada spreman da preveze poveći teret ali i četiri odrasla putnika, jer se ovo vozilo registruje za četiri osobe.

– Tržište lakih komercijalnih vozila u Srbiji, na kome smo mi neosporni lider, sa dosadašnjom gamom modela je u stalnom porastu – kaže, za “Novosti”, Igor Ševo, komercijalni direktor “Fijat-Krajsler automobila Srbija”. – U 2015. prodato je 3.054, godinu dana kasnije 4.166 a u ovoj, 2017. se očekuje prodaja oko 4.800 vozila, što predstavlja rast od 15 odsto na godišnjem nivou.

Ševo kaže i da je tržišno učešće “Fijat profesionala”, kako glasi naziv ovog dela torinskog giganta, u Srbiji 2015. iznosio 30,4, a 2016. godine 30,5 odsto.

Cena

Novi “fijat 500L PRO” košta 9.950 evra bez PDV (pravna lica ne plaćaju PDV ni na vozilo ni na gorivo, rezervne delove, gume), što ga čini jednim od cenovno najkonkurentnijih lakih komercijalnih vozila na našem tržištu.
 
– Ipak, nisam zadovoljan, jer možemo da osvojimo više tržišnog kolača u ovoj kategoriji vozila. Tu sada dolazi “fijat 500L PRO” od kojeg zaista mnogo očekujemo – kaže Ševo.

Optimizam zasniva i na činjenici da je “Fijat profesional” prvi brend po prodaji i tržišnom učešću na čak 13 tržišta (pa i u Nemačkoj, bez obzira na ogromnu konkurenciju domaćih kompanija), drugi na četiri i treći na dva tržišta!

Najvažnije je ono što će “fijat 500L PRO” ponuditi kupcima. Vozilo je dugo 4.242 mm, široko je 1.784,i visoko 1.658 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2.612 mm. To garantuje obilje prostora koje malo ko od konkurencije u ovoj klasi može da ponudi. Pri tome, ima mesta za četiri putnika a zapremina prtljažnog prostora u zavisnosti od konfiguracije sedišta se kreće od 0,41 do neverovatnih 1,48 kubnih metara.

Nosivost je 530 kilograma, što je jedan od najjačih aduta ovog vozila. Pored upotrebljivosti je bitna i ekonomičnost, pa je “FKA Srbija” odlučila da u ovo vozilo ugrađuje najbolje što ima u ovoj klasi motora. Tu su dva dizelaša, 1,3 multidžet 2 sa 95 KS i 1,6 multidžet 2 sa 120 KS. Za one koji više vole benzinske agregate tu je modernizovani 1,4 MPI sa 95 KS. Svi motori ispunjavaju najnovije “evro 6” standarde tako da bez problema mogu i da se izvoze i na najzahtevnija tržišta EU.

Najjači adut, po nama, je model koji za pogon, pored benzina koristi i metan (CNG), gorivo koje smatraju ekološkim i koje je sasvim sigurno najeftiniji način prevoza danas ako računamo motore sa unutrašnjim sagorevanjem. Stručnjaci “Fijata” su izračunali da u prosečnom režimu eksploatacije vozila (oko 40.000 KM godišnje je prosek za maloprivrednike) sa pogonom na CNG za četiri godine vlasnik, većinom na gorivu ali i na smanjenim troškovima održavanja, uštedi vrednost vozila!

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)