Datum:

11.12.2012. 16:27

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 32770 pregleda

Mnogi vozači u Srbiji su ovih dana osetili nemoć svojih automobila zbog snega i leda koji su okovali puteve širom zemlje. Mnogi, ali ne i svi. Vozači “Stojadina” su mirne duše mogli da sednu za volan svog “keca” i punim gasom voze i po zavejanim planinskim putevima – tako barem poručuje stara promotivna reklama za Zastavu “101”.

U promotivnoj reklami, “kec” demonstrira svu svoju okretnost i snagu po uslovima koji se ovih dana mogu naći u skoro svim delovima Srbije.

Mi vam nikako ne preporučujemo brzu vožnju po snegu, a pored lepog krajolika koji možete videti u ovoj staroj reklami za jugoslovensku verziju FIAT-a 128, u njoj možete saznati da “stojadin” nudi živahan motor, pouzdane kočnice i da odlično leži na putu.

Svakako tvrdimo da marketinški tim Zastave nije imao bezbednost na prvom mestu kada je na ovaj način promovisao popularnog “keca”, a šta im je bilo na pameti kada su radili letnju promotivnu reklamu za isti auto, apsolutno ne možemo da dokučimo.

Elegancija “stojadina” je u ovoj reklami upoređena sa  violončelistom koji muzicira na plaži, dok se, pomalo misteriozni “kec” bez vozača približava kroz talase, a slogan na kraju prosto objašnjava da se lepoti i savršenstvu ne može odoleti.

U svakom slučaju, Zastava “101” je često nailazila na podsmeh i kritike, ali ne treba zaboraviti da je to najuspešniji model jugoslovenske auto industrije koji je proizveden u daleko većem broju od “fiće” i “juga”.

Svakako se treba podsetiti da je FIAT 128, na kome je “kec” i zasnovan, bio proglašen za najbolji auto 1970. godine, i da je praktično bio prvi moderni hečbek na svetu, pojavivši se na tržištu tri godine pre Golfa.

Autor: M. Ignjatović, Izvor: Moj auto

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)