Datum:

25.03.2012. 14:40

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 4802 pregleda

Muškarci nikada nisu bili nešto preterano zagrejani za novu Volkswagenovu ”Bubu”, a nije potrebno biti baš mnogo promućuran da bi se shvatilo zašto je to tako. Aktuelna Buba je imala izgled koji bi se pre mogao opisati kao ”sladak” i ”umiljat” nego kao ”opasan”, ”moćan”, a niko svesno ne bira automobil koji bi mogao dovesti do preispitivanja sopstvene muškosti, zar ne?

Samo 29 odsto prodatih novih Buba kupili su muškarci, ali promena dizajna koju će imati Buba za 2012. modelsku godinu vratiće ovaj čuveni automobil i na šoping liste muškaraca. U prodaji će se naći od septembra, a računa se na to da će njena prodajna brojka porasti na 43% ukupne prodaje. Očekuje se da će TDI verzija koja dolazi nakon klasične biti još popularnija.

Kako izgled, tako i reklame prilagođeni su više muškoj publici. I dok se nova Buba prilagođava novoj ciljnoj grupi i prodaji boljoj od starog modela, čini se da je VW na putu poboljšanja svoje prodaje koja je u februaru, za ovaj automomobil, iznosila 1.303 prodate jedinice.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)