Kako je i najavljeno, od početka septembra u Indiji je počela prodaja “reno kvida”, vozila koje je, kada je predstavljeno početkom maja, izazvalo mnogo reakcija, prvenstveno zbog cene koja će se na indijskom tržištu kretati od 4.100 do 6.100 evra, u zavisnosti od nivoa opreme.

“Renoov” kompaktni auto, koji su u evropskim medijima već nazvali “bejbi daster”, predstavlja mini-krosover dug 3,6 metara, koji svojim klirensom (udaljenošću od tla) od 180 mm dokazuje da je spreman da se uhvati ukoštac s konkurencijom u ovom segmentu, sve popularnijem širom planete.

Motor pod haubom je “trocilindraš” od 800 kubika koji razvija 57 “konja” i ima maksimalni obrtni moment od 100 Nm.

Za transmisiju je zadužen manuelni petostepeni menjač, ali se očekuje da uskoro u ponudi bude i automatizovana verzija.

Unutrašnjost “kvida” je moderno skrojena, mada materijali nisu vrhunski, ali su napravljeni tako da dugo traju, slično kao i kod prvih modela “dačije”.

Tu je digitalna instrument-tabla, medijski i navigacioni sistem raspolaže s displejom od sedam inča, ugrađen je i automatski klima-uređaj…

Zasad će se “kvid” prodavati samo u Indiji, gde se i proizvodi, a plan je da se na ovom modelu izvrše neke izmene, poput jačeg motora, ESP, ABS sistema i sličnih podrazumevanih “nivoa opreme” za moderne automobile.

U Indiji, jednom od najbrže rastućih automobilskih tržišta u svetu, godišnje se proda oko tri miliona novih automobila, a čak 25 odsto kupaca je iz segmenta u kome bi “kvid” trebalo da se oseća kao riba u vodi. Zato i ne čudi što je “Reno” odlučio da pokuša da se domogne što većeg dela tog kolača.

Čelnici francuskog giganta ne kriju da su uspeli da snize troškove proizvodnje na minimum. Recept je jednostavan: čak 97 odsto komponenti “kvida” se pravi u Indiji, a lokalizacija proizvodnje je, kažu u “Renou”, moguća i u drugim delovima sveta, u zemljama gde je radna snaga jeftina a dovoljno obučena da napravi dobar automobil.

Strategija u vezi s “kvidom” upravo to podrazumeva. Na tržištu na kojem se u budućnosti ovaj simpatični teranac bude prodavao, “Reno” će organizovati i proizvodnju.

reno-kvid-

reno-kvid-1

reno-kvid-5

reno-kvid-6

reno-kvid-7

reno-kvid-9