Datum:

12.07.2017. 16:42

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

1 komentara pregleda

Novi Audi A8 ima mnogo toga lepog i novog, ali sve to dolazi sa velikom cenom. 

Iz Audija kažu da novi A8 predstavlja budućnost luksuznih automobila. Nakon velikog broja slika i kratkih video najava, budućnost je sada pred nama. Novi Audi A8 je veći, i prodavaće se u 12 boja.

Najveća razlika na spoljašnosti automobila je nova Singleframe maska i nove modifikacije na prednjem i zadnjem delu automobila. Među tim modifikacijama nalaze se i laseri koji se nalaze u sklopu HD Matrix LED farova, koji se aktiviraju pri brzini od 70 kilometara na sat, i pojačavaju svetlosni snop.

Iako su laseri nešto sasvim novo, iz Audija kažu da je enterijer automobila mesto gde budućnost počinje. Novi A8 ima virtuelni kokpit sa digitalnom instrumentalnom tablom koja prikazuje sve bitne informacije o vozilu u HD rezoluciji, kao i infotejment ekran veličine 10,5 inča. Audijev novi sistem Multi Media Interfejs se oslanja na glasovne komande i komande na dodir, pomoću kojih se pristupa velikom broju funkcija, dok se glavnim funkcijama može i dalje pristupiti pomoću kontrola na volanu.

Postoji 41 opcija i komandi različitih sistema koji pomažu vozaču, a MMI se može podesiti tako da ima šest različitih korisničkih profila sa preko 400 funkcija. Neke od njih su pametna navigacija koja ima mogućnost učenja, podešavanja za ekran iznad glave na koji se mogu spojiti pametni telefoni, podešavanja kamere i senzora kao i audio sistem.

Verzija Audi A8 L poseduje i sedišta koja imaju masažere i kontrolu temperarure, odnosno grejače. Isto to postoji i za stopala, što je zaista luksuzno.

Jedna od novih tehnologija o kojoj se mnogo pričalo jeste novi autopilot sistem. Audi je prvi proizvođač automobila koji koristi lasersko skeniranje zajedno sa radarom i drugim senzorima kako bi dobio uvid u okolinu. Kao takav, omogućava vozaču da u potpunosti skloni ruke sa volana u mestu gde nije gust saobraćaj, sve dok brzina ne prelazi 70 km/h. Što se parkiranja tiče, novi A8 se može u potpunosti sam isparkirati ili parkirati, a vozač ni ne mora da bude u automobilu. To se može aktivirati pomoću aplikacije za pametni telefon, pa vozač može i nadgledati svoj automobil sa druge lokacije.

Što se mehaničkog dela tiče, A8 je sada hibrid. Prodavaće se sa dve verzije motora, trolitarski TFSI benzinski V6 motor sa turbopunjačima i 340 konjskih snaga i trolitarski TDI dizel motor koji ima 286 konjskih snaga. Svaki od njih će raditi zajedno sa blagim hibridnim sistemom koji će omogućiti automobilu da ide oko 40 sekundi bez upaljenog motora pri brzini od 70 do 160 km/h. U Audiju kažu da su V8 motori zapremine četiri litra u planu za budućnost kao i W12 model i e-tron plug-in hybrid. A8 raspodeljuje snagu na sva četiri točka preko novorazvijenog osmobrzinskog tiptronic automatskog menjača.

Novi Audi A8 će početi da se prodaje ove jeseni u Nemačkoj, ali kao što smo rekli budućnost nije jeftina. V6 modeli imaju početnu cenu od 90,600 evra, a duža verzija, Audi A8 L košta 94,100 evra.

Izvor: Vrele gume

1 komentar

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)