Datum:

01.02.2017. 19:25

Autor:

Ina

Oznake:

, , , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Ford je napravio reklamu za Super Bowl prvi put posle 2014. godine koja kazuje nešto o budućnosti automobilskog prevoza.

Poznato je da automobilska industrija trenutno prolazi kroz značajnu promenu, što mnoge proizvođače motiviše da se fokusiraju na nove tehnologije i učestvovanje u modernim formama prevoza, što se najpre odnosi na servise za deljenje automobila (ride sharing). Upravo toga se dotakao i Ford u svojoj reklami za ovaj važan sportski događaj za žitelje SAD.

Prema rečima direktora marketinga forda za američko tržište Šantala Lenarda, Super Bowl predstavlja jedinstvenu priliku da se u 90 sekundi ispričava važna priča, pa je to odličan način da se povežu sa publikom, odnosno da im predstave ovu ideju.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)