Datum:

29.08.2016. 16:11

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Jedno od najvećih pitanja koje stoji u vezi sa Volkswagenovim dizel skandalom je da li će kompanija biti u mogućnosti da popravi sporne automobile. Za sada, Nemci nisu imali mnogo sreće, tako da se nameću pitanja šta će se desiti ukoliko ta vozila nikada zapravo ne budu popravljena. Budućnost im svakako nije svetla.

„LA Times“ je 1994. izvestio o sličnoj situaciji. Nissan se mučio da pronađe rešenje za iznenadna zapaljenja na vanovima iz 1987-1990. Nakon bezuspešnog povlačenja dotičnih automobila čak četiri puta, kompanija je odlučila da otkupi 33.000 primeraka i uništi ih. Na taj način je taj model „istrebljen“ iz SAD.

Još uvek je rano pretpostavljati da bi slično moglo da se desi VW-u. Međutim, šanse da se pronađe odgovarajuće rešenje su sve manje. Za sada, popravke su odobrene u Evropi, ali u SAD su predlozi odbijeni, kako za 2,0-litarsku, tako i 3,0-litarsku TDI jedinicu. CARB je čak saopštio da dotična vozila ne mogu biti saopštena.

VW se i dalje trudi da pronađe pravo rešenje. Ipak, vrlo je verovatno da će morati da otkupi izvestan broj vozila, kao deo poravnanja, a ukoliko se pronađe rešenje, dobar deo TDI vozila neće morati da se otkupi. Ipak, VW bi mogao da dosegne tačku kada više ne bi mogao sebi da priušti odliv novca i vremena na popravku starih dizela, čije mesto zauzimaju modernije jedinice. Ukoliko se to desi, novi TDI bi mogao da postane ugrožena vrsta u SAD.

Izvor: Vrele gume

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)