Datum:

01.03.2013. 19:31

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 6234 pregleda

Prve glasine o novom G11 modelu Serije 7 počele su u julu prošle godine. Aktuelnom F01 Serije 7 ostalo je još tri godine proizvodnje, zahvaljujući LCI (Life Cycle Impulse) programu.

Nova Serija 7 definitivno će biti lakša od svog prethodnika, zahvaljujući ograničenjima emisije ugljen-dioksida koja postaju sve strožija, a proizvođačima je sve teže da slede ove standarde, osim ukoliko ne počnu da prave lakša i “zelenija” vozila.

Zato je mali, gradski i3 i dalje najvažnije vozilo za ovog bavarskog proizvođača. Ne samo da je i3 prvo u potpunosti električno vozilo iz BMW-a, već je njegov razvoj ovoj kompaniji mogućio prikupljanje dragocenih informacija i iskustava o upotrebi superlaganih materijala u proizvodnji automobila.

Očekuje se da će nova Serija 7 imati novu, laganu šasiju, sa ekstenzivnom upotrebom karbonskih vlakana. Još jedna interesantna i nova vest jeste uvođenje prvog M Performance automobila u Seriju 7. Iako novo vozilo neće biti M7, njime će se pozabaviti M odeljenje koje će mu definitivno obezbediti neke zanimljive karakteristike i time ga učiniti rivalom Audijevog S8 modela.

Dakle, novi automobil će definitivno biti lakši, možda i manji (što bi se moglo zaključiti na osnovu priloženih špijunskih fotografija), a postojaće i nova M verzija. Još jedna novina najverovatnije će biti uvođenje prvog 2-litarskog motora u okviru Serije 7. Prateći trendove smanjivanja motora i olakšavanja karoserije, G11 bi mogao imati 2-litarski turbo motor koji će verovatno deliti sa novim F15 X5 modelom. Sasvim je izvesno da će i tradicionalni šestocilindraši, osmocilindraši i dvanaestocilindraši takođe biti u ponudi, sa automatskim menjačima.

Zvanična premijera nove Serije 7 najverovatnije će se održati na Salonu automobila u Frankfurtu 2015. godine.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)