Datum:

29.07.2015. 13:43

Autor:

Ina

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 4370 pregleda

Lamborghini obično pravi više verzija V10 modela nego što je to slučaj sa V12, što je jasno samo na osnovu uvida u to koliko je varijanti tokom mnogo godina proizvodnje dobio Gallardo u poređenju na Murcielagom. Ali sada, kada su oba automobila otišla u penziju i Aventador je na tržištu duže od Huracana, onda je jasno koji će se od njih dvojice duže zadržati u proizvodnom portfoliu ove kompanije.

Aventador Superveloce Roadster je vozilo na kom se već uveliko radi, a sada su se pojavile nove špijunske fotke prototipa, snimljene tokom testiranja u blizini Arktičkog kruga. Ovoga puta zgodni Lambo je u potpunosti nekamufliran, poptuno ogoljen pred radoznalim pogledima i, što je još važnije, objektivima.

Nije teško pogoditi tehničke detalje ovog vozila, kada znamo da on predstavlja kombinaciju najboljih karakteristika dve postojeće verzije, a to su LP 700-4 Roadster i LP 750-4 Superveloce. To znači da ispod poklopca motora možemo očekivati 6.5-litarski V12 motor koji 740 konjskih snaga šalje do sva četiri točka pomoću sedmostepenog ISR menjača. Njegova težina biće uvećana zbog pokretnog krovnog panela od karbonskih vlakana, što će verovatno imati izvesnog uticaja na njegove performanse.

Zadnje krilo ovog modela drugačije je od krila SV kupea. Ostaje nepoznato i to da li će proizvodna verzija imati spojler ili ne. Bez krila ili sa njim, Lamborghini Aventador LP 750-4 Superveloce Roadster najverovatnije će debitovati na Salonu automobila u Frankfurtu u septembru, a proizvodnja će, kako je potrvđeno, uključivati 500 jedinica ili za sto manje u odnosu na aktuelni kupe koji je već rasprodat.

lamborghini-aventador-sv-roadster-5-1

lamborghini-aventador-sv-roadster-4-1

lamborghini-aventador-sv-roadster-3-1

lamborghini-aventador-sv-roadster-1-1

Foto: Autoblog

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)