Datum:

10.12.2015. 13:14

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , , , ,

Statistika:

0 komentara 3916 pregleda

Smart se našao na meti kritike u Nemačkoj zbog objavljivanja radio reklame u kojoj poručuje slušaocima – uključujući i decu – da Deda Mraz ne postoji.

Reklama je osmišljena kako bi promovisala ForFour model i u njoj se pojavljuju dva roditelja koji razgovaraju na prednjim sedištima automobila. Majka u jednom trenutku ocu kaže da se nada da deca nikada neće otkriti da Deda Mraz ne postoji. A deca, koja su to čula sa zadnjeg sedišta, oglašavaju se sa zbunjenim “Šta?”

Ova reklama trebalo je da služi kao duhoviti podsetnik da ForFour ima i zadnje sedište, ali reakcija javnosti bila je hitra i vrlo ljutita, s obzirom da su roditelji na Facebook stranici i Twitter nalogu ove kompanije objavljivali komentare u kojima su ovu reklamu nazivali nepromišljenom, posebno zbog blizine božićnih praznika. Hashtag koji prati celu situaciju je #weihnachtsmanngate i označava je kao “Deda Mraz aferu”.

Smart je popustio pod pritiskom i povukao je reklamu, a predstavnik ove kompanije uputio je izvinjenje onima koje je reklama uvredila, rekavši da je Smart učinio sve kako se ona više ne bi emitovala.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)