Datum:

07.07.2020. 9:13

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , , , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Škoda uživa veliku popularnost u Evropi, kod nas posebno, a kada bismo birali favorita, to je bez dileme Octavia.

Naravno, reč je o češkom pandanu VW Golfa, ali u (po nama) atraktivnijoj „fastback“ formi. Ljubitelji ove marke su posebno zainteresovni za Octaviu RS, a četvrta generacija češkog kompakta ne razočarava, naprotiv.

Octavia RS stiže s izborom od tri pogona: elektrifikovani iV i konvencionalno pogonjene TSI i TDI verzije.

Potonji modeli su malo „zakasnili na žurku“, nakon svega, četiri meseca su prošla otkada je Škoda objavila prve slike i pružila prve detalje u vezi s potpuno novom „plug-in“ hibridnom Octavijom RS iV.

Međutim, s druge strane, kada proizvedete oko 400.000 jedinica godišnje, možete sebi priuštiti i malo opuštanja.

Ipak, bolje ikada nego nikada – svi znamo da su dani motora s unutrašnjim sagorevanjem odbrojani. Oni koji i dalje gaje pozitivne emocije prema TSI i TDI tehnologiji, neće biti uskraćeni.

Octavia RS je predstavljena s 2,0-litarskim turbobenzincem i turbodizelom, od 245, odnosno 200 ks.

Sve znamo o četvrtoj generaciji Octavije, a tri RS verzije su praktično identične, sem iV oznake i dodatnog porta za punjenje. RS iV i 2.0 TSI RS čak raspolažu istom snagom – 245 konja, mada je potonji dostupan sa šestostepenim manuelnim menjačem ili sedmostepenim DSG-om, dok iV koristi isključivo usluge šestostepenog DSG menjača.

Octavia RS 2.0 TDI ispod haube poseduje novi agregat EVO generacije. Naravno, reč je o najmoćnijem dizelu u Octavijinoj ponudi, koji isporučuje 200 konja i 400 Nm. Takođe je jedini koji je opciono dosutpan s pogonom na sve točkove u RS ponudi.

Izvor: Vrele gume

0 komentara
Ostavi komentar
Ime (*)

E-mail (*)

Komentar

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)