Datum:

19.10.2019. 9:08

Autor:

Ina

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Pre 25 godina Škoda je razvila model Felicia, prvi pod patronatom nemačkog Volkswagena.

Od 1994. godine do kraja proizvodnje 2001. napravljeno je 1.401.500 primeraka Felicie. Novo poglavlje u istorije Škoda Auto počeo je 17. oktobra 1994.

Model Felicia je nasledio Škodu Favorit, sa 1.187 novorazvijenih komponenti korišćenih u razvoju tehnički zahtevnog prethodnika.

U pogonu u Mladoj Boleslavi Felicia je pravljena u varijantama hečbek, Combi, Pickup, Vanplus i Fun.

Posle dugog procesa razmatranja imena modela, izbor je pao na Felicia koje se s jedne strane odnosi na kabriolet koji je obeležio kasne 1950-te i rane 60-te, a koji potiče od latinske reči koja znači sreća – Felicitas.

Hečbek model je bio 40 milimetara duži i 15 mm širi od Favorita, sa prtljažnikom većim 21 litar.

Karoserija je imala znatno veću torzijsku krutost koja u kombinaciji sa novim nosačima točkova poboljšava geometriju prednje osovine i dodatno stabilizuje zadnje točkove.

Primetno je smanjena buka u unutrašnjosti automobila i povećan komfor. Dodatak je viši stepen bezbednosti koji je verifikovan 1995. kroz TUV test sudara.

Proizvodnja i montaža novog modela je takođe ispunila visoke standarde kvaliteta.

Osnovni pogonski agregat za model Felicia bio je četvorocilindarski benzinac sa 1.289 cm3 zapramine, u dve varijante raspolagao je sa 54 i 68 KS.

Snažniji 1,6 MPI motor je razvijao 75 KS, a na vrhu ponude je bio 1,9-litarski dizel sa 64 KS.

Izvor: B92

0 komentara
Ostavi komentar
Ime (*)

E-mail (*)

Komentar

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)