Datum:

16.10.2020. 9:11

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Škoda planira formiranje Enyaq iV porodice u narednih par godina, jer želi da profitira na rastućoj potražnji za električnim automobilima.

Enyaq, predstavljen prošlog meseca, prvi je Škodin čisto elekrični model baziran na MEB platformi VW grupe.

Ovaj SUV, većine Kodiaqa, nakon lansiranja će biti dostupan sa zadnjim pogonom i verzijama s dometom do 390, odnosno 508 kilometara, dok će od dve varijante s integralnim pogonom, jedna poneti oznaku vRS.

Šef Škodine prodaje i marketinga, Alen Fave, izjavio je da više varijanti novog modela treba ugleda svetlost dana: „Mislimo da Enyaq predstavlja savršen i ispravan korak, tako da ćemo imati čitavu porodicu ovog modela, koja će se širiti u budućnosti.“

S obzirom na fleksibilnost MEB platforme, lakše je opravdati prisustvo više karoserijskih varijanti nego što je to slučaj s tradicionalnim automobilima.

Budući Volkswagen ID.4 će biti dostupan u regularnoj SUV formi i kupe varijanti, a špijunske fotografije prototipa pokazuju da će Škoda pratiti isti primer s Enyaqom.

Dok se spreda čini identičnim u poređenju s regularnim Enyaqom, stvari se menjaju iza B stuba kada je kupe u pitanju. Staklene površine su manje, a uzdižuća ramena linija i linija krova se stapaju u iskošenu zadnju sekciju s kratkim „repom“.

Enyaq kupe, čiji serijski naziv još uvek nije zvanično potvrđen, koristiće istu arhitekturu kao i regularni model. To znači da će i što se njega tiče biti dostupan čitav niz pogonskih varijanti, počev od modela sa zadnjim pogonom i 180 ks (baterija od 62 kWh), pa do vRS primerka s 306 konja, pogonom na sve točkove i baterijom od 82 kWh.

Ostaje da se vidi da li će redizajnirani zadnji deo imati pozitivan uticaj na autonomiju; sestrinski Audi E-Tron Sportback dodaje još 10 kilometara vožnje u odnosu na regularni E-Tron, zahvaljujući nižem koeficijentu otpora vazduha. Vrlo je verovatno da će Enyaq s izmenjenom linijom krova uživati u sličnim efektima.

Svaki Enyaq se standardno može puniti na punjačima do 50 kW, dok je opciono dostupno punjenje od 100 kW za bateriju od 62 kWh, odnosno 125 kW za model s baterijom od 82 kWh.

Ne treba očekivati radikalnije izmenjen enterijer, tako da će tu verovatno biti prisutna ista digitalna instrumentacija i displej info-zabavnog sistema kao i u standardnom modelu. Ostaje da se vidi da li će iskošeni krov uticati na prostor za putnike pozadi, ali ono što je sigurno je da će smanjiti zapreminu prtljažnika.

Izvor: Vrele gume

0 komentara
Ostavi komentar
Ime (*)

E-mail (*)

Komentar

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)