Datum:

26.11.2017. 11:42

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Iako je zvanično predstavljen u oktobru, novi “sitroen C3 erkros”, kompaktni SUV, već je postao pravi evropski hit. Naime, za samo 15 dana poručeno je 20.000 ovih vozila.

Novi adut “Sitroena”, koji je u portfoliju ove kompanije zamenio modele sa čuvenom oznakom “pikaso”, počeo je da se prodaje i u Srbiji, posle zvanične prezentacije na nedavno održanom Sajmu automobila u Novom Sadu.

Kupci su “namamljeni” jedinstvenim dizajnom, atraktivnom unutrašnjošću vozila i neverovatno bogatim paketom opreme već u osnovnoj verziji, sa čak 12 savremenih “asistencija vozaču” i bezbednosnim sistemima koji su “erkrosu” doneli maksimalnih pet zvezdica na Evro NCAP testu.

Ovaj lepotan, dug 4,15 metara, ima mnogo “caka” koje ga razlikuju od konkurencije. Tako je i “osnovni” prtljažni prostor, bez obaranja zadnje klupe (reda sedišta), varijabilan i kreće se u rasponu od 410 do čak 520 litara. “Sitroen” je, jednostavno, zadnji red sedišta postavio na šine, pa se, pomerajući se napred-nazad, od zadnjeg reda sedišta dobija željena zapremina prtljažnog prostora.

Atraktivan spolja, “erkros” je još interesantniji iznutra.Tu je sedmoinčni ekran neverovatnog multimedijalnog sistema na koji možete da povežete svoj smartfon “miror” funkcijom, ali i da svoj uređaj napunite potpuno bežično.

“Sitrioen C3 erkros” se isporučuje s prednjim pogonom, i nema klasični “ol vil drajv” pogon na sva četiri točka, ali ima “grip kontrol”. To je sistem koji raspodelom snage na točkove čini čuda i daje ovom automobilu sposobnosti pravog terenca.

Pomoć pri kretanju uzbrdo, ali i nizbrdo, nešto je što je “Sitroen” ugradio u novi adut koji, rekosmo, već žari i pali evropskim tržištima.

PODACI

  • 4,0 l/100 km je prosečna potrošnja 1.6 HDi
  • 4,15 m je dužina
  • 45 l je zapremina rezervoara

U ovaj automobil ulaziti i pokrećete ga bez kontakta, dovoljno je da vam ključ bude negde u džepu. Automobil će vas i zvučno i vizuelno upozoriti na mogućnost čeonog sudara, kao i kada slučajno napustite kolovoznu traku, “čitaće” saobraćajne znakove umesto vas, a 3D navigacijom možete da upravljate glasovnim komandama.

U Srbiji, kako saznajemo, kupci su izuzetno zainteresovani za model koji košta 14.490 evra, i to sa drugim nivoom opreme.

I reč-dve o motorima. Dva benzinca – “pjur tek” sa 82 KS i 110 KS sa manuelnim ili automatskim menjačem, i dva dizelaša, čuveni “blu HDUI” sa 100 i 120 KS.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)