Datum:

12.05.2016. 22:15

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Kompanija “Fijat-Krajsler automobili” je proteklog vikenda u Torinu organizovala testiranje svoja nova dva modela iz porodice “Tipo”, koje je predstavila u martu na Salonu automobila u Ženevi.

Posle modela “tipo sedan” na sceni su “hečbek” varijanta sa petora vrata i karavan verzija.

Prodaja verzije sa četvora vrata počela je krajem 2015. godine i do sad je već prodato preko 35.000 primeraka. Uspeh ovog modela zasnovan je na ekonomičnosti i prostoru za putnike i prtljag koji su najbolji u klasi, te koji ponovo otvaraju vrata tržišta kompaktnih i vozila srednje veličine u mnogim evropskim zemljama.

Model sa petora vrata je 4,37 m dug, 1,79 m širok i 1,50 m visok, dok je karavan 20 centimetara duži i jedan centimetar viši zbog uzdužnih krovnih nosača koji čine standardan deo opreme. Širina je nepromenjena. Zapremina prtljažnika je vodeća u klasi: 440 litara za model sa petora vrata (hečbek), odnosno 550 litara na karavanu, sa integrisanim krajnje praktinim rešenjima koja korišćenje čine maksimalno fleksibilnim. Novi automobil odlikuje se pouzdanim vešanjem koje omogućava veoma preciznu vožnju, izvrsno držanje na putu i izvanrednu udobnost: nezavisno “Mekfersonovo” vešanje na prednjoj osovini i torziono vešanje u zadnjem delu.

a tipo

Predstavljanje linije automobila na tržište Evrope, Bliskog istoka i Afrike, sledi prostu logiku: tri karoserije, tri paketa opreme, tri motora za tri različite vrste goriva i tri tipa prenosnih mehanizama. Konkretno, “sedan”, model sa petoro vrata i karavan biće u ponudi u verzijama “pop”, “izi” i “laundž”, kao i sa “biznis” varijantama, koje su namenjene za flotnu prodaju. Linija “evro 6” motora obuhvata dizel, benzinske i motore na dve vrste goriva (benzin/TNG), koji ciljaju u središte tržišnog segmenta sa motorima snage od 95 do 120 KS. Prenosni mehanizam može biti manuelni, automatski sa duplim kvačilom i automatski sa pretvaračem obrtnog momenta, zavisno od motora. Potrošnja goriva je posebno niska, tako da ECO verzija emituje svega 89g CO2/km prema NEDC testovima. U stilu karakteristi nom za “Fijat”, nove jedinice u liniji modela “tipo” izvedene su sa nizom pametnih rešenja od koristi svima koji se nalaze u vozilu. To obuhvata veoma bogat paket standardne opreme i debi inovativnog sistema UconnectTM 7″ HD LIVE sa 7-inčnim displejom u boji osetljivim na dodir i ekranom koji može da se koristi na isti način kao i tablet uređaj. Sve to upotpunjeno je sistemima aktivne i pasivne bezbednosti.


Brojke
* 10.990 evra je početna cena “tipa” u Srbiji
* 4.37 metara je dužina modela sa petoro vrata
* 20 centimetara je duži karavan od hečbeka

Linija modela “tipo” dizajnirana je u Italiji a proizvodi se u Turskoj.

Motori i prenosni mehanizmi

Karavan i verzija sa petora vrata “fijat tipa” imaju motore u tri različite veličine za tri vrste goriva. U pitanju su turbo-dizel motori 1.3 MultiJet sa 95 KS i 1.6 MultiJet sa 120 KS. Benzinski motori Fire 1.4 16v sa 95 KS, 1.4 T-Jet sa 120 KS i 1.6 E-torQ sa 110 KS. Liniju kompletira benzinski/TNG motor 1.4 T-Jet sa 120 KS.

a tipo1

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)