Datum:

24.02.2018. 11:46

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Od prve generacije “cee’d”, koji je sišao sa proizvodnih traka “Kijine” fabrike u Slovačkoj u decembru 2006, do sada je napravljeno više od 1,28 miliona ovog modela. Nova generacija, sada bez apostrofa – “ceed”, je dizajnirana, razvijena i koncipirana na u Frankfurtu, u “Kijinom” centru za dizajn, razvoj proizvoda, istraživanja proizvodiće se, naravno, u slovačkoj fabrici u Žilini.

Novi model će debitovati početkom marta na Salonu automobila u Ženevi.

Od dolaska modela “ceed” “Kijina” godišnja prodaja se više nego udvostručila – sa 225.000 vozila 2006. godine na više od 472.000 vozila u 2017.

Novi “sid”, kako navodi “Kija” u svom saopštenju, pruža dašak sportskog i emocionalnog dizajnerskog karaktera “kija stingera”, ima samouvereniji izgled, koji je i emocionalan i precizan u svom delovanju.

U unutrašnjosti je ergonomičniji nego ikada pre, a svuda u kabini su korišćeni materijali visokog kvaliteta.

Novi “sid” napravljen na “Kijinoj” novoj platformi K2, širi je u odnosu na prethodnika za 20 milimetara (1.800 mm) i niži 23 milimetra (1.447 mm). Njegovo međuosovinsko rastojanje i dalje ostaje 2.650 mm. Nova platforma omogućava efikasnije iskorišćenje prostora, pa je novi model dobio 395-litarski prtljažnik (pre 380-litarski) i više prostora u predelu ramena za one koji sede pozadi, više prostora za glave na prednjim sedištima i niži položaj sedenja.

Bazni motor je savremenija verzija “Kijinog” 1,0-litarskog T-GDi benzinskog motora sa turbo punjačem, snage 120 KS. Turbo benzinske boje zastupa i 1.4 T-GDi, koji će zameniti 1.6 GDI motor. Manje zahtevnim kupcima na raspolaganju će biti 1.4 MPI benzinski motor sa multipoint ubrizgavanjem, koji proizvodi 100 KS.

Novi “sid” će dobiti i “Kijin” novi dizel motor U3. 1,6-litarski CRDi motor ispunjava najnoviji, stroži emisioni standard evro 6D TEMP, jer između ostalog koristi selektivnu katalitičku redukciju “SCR”. Novi 1,6-litarski dizel motor, raspoloživ u dve verzije(115 KS i 136 KS), proizvodi 280 Nm obrtnog momenta.

Svi motori će snagu do točkova prenositi preko 6-stepenog ručnog menjača, dok će novi motori 1.4 T-GDi i 1.6 CRDi moći biti upareni i sa “Kijinim” 7-stepenim DCT menjačem sa dvostrukim kvačilom.

“Plutajući” infozabavni sistem je na raspolaganju sa 5- ili 7-inčnim ekranom na dodir, ili čak 8-inčnim u slučaju da je opremljen sa navigacionim sistemom. Standardno je opremljen Bluetooth tehnologijom, automatskim aktiviranjem dugih svetala i otključavanjem bez ključa.

Pored standardnih sedam vazdušnih jastuka za bezbednost putnika u vozilu brinu i napredni sistemi asistencije vozaču, koji upotrebom aktivne bezbednosti smanjuju rizik od sudara.

Proizvodnja počinje u maju, kod nas ga očekujemo krajem leta, a kao i za sve ostale svoje modele “Kija” daje garanciju sedam godina (do 150.000 km, prve 3 godine bez ograničenja pređenih kilometara).

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)